روز قدس، روزی نمادین برای پی گیری آرمانی مقدس و ماندگار است

روز جهانی قدس از سویی خروش امواج بلند و سهمگین ‌ فریاد امت متحد اسلام و جوامع اسلامی علیه سالها ستم، وحشی گری، اشغال و جنایت و از سویی دیگر همدردی با آلام ملت ستمدیده و مظلوم فلسطین است.
کد خبر: ۹۵۰۴۳۶۷
|
۲۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۷

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، سازمان بسیج جامعه پزشکی استان سیستان وبلوچستان بمناسبت روز قدس بیانیه ای صادر کرد، در این بیانیه آمده است: 

بسم الله الرحمن الرحیم

«إِنَّ الَّذِینَ قَالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقَامُوا تَتَنَزَّلُ عَلَیْهِمُ الْمَلَائِکَةُ أَلَّا تَخَافُوا وَلَا تَحْزَنُوا وَأَبْشِرُوا بِالْجَنَّةِ الَّتِی کُنتُمْ تُوعَدُونَ»


روز جهانی قدس روز میثاق با آرمان‌های بلند و جاودانه بنیانگذار جمهوری اسلامی و بیعت با مقام عظمای ولایت ولی امر مسلمین حضرت آیت الله خامنه‌ای است تا امت اسلامی با بهره‌گیری از این استراتژی هوشمندانه در انتخاب آخرین جمعه‌ی ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس، همبستگی بین‌المللی مسلمانان را در حمایت از حقوق قانونی خود اعلام کنند.

روز جهانی قدس از سویی خروش امواج بلند و سهمگین ‌ فریاد امت متحد اسلام و جوامع اسلامی علیه سالها ستم، وحشی گری، اشغال و جنایت و از سویی دیگر همدردی با آلام ملت ستمدیده و مظلوم فلسطین است؛ روزی نمادین برای پی گیری آرمانی مقدس و ماندگار است که با هیاهوهای مثلث امپراطوری رسانه ای زر و زور و تزویر و با طرح های فریبکارانه و شکست خورده‌ی سازش و عادی سازی روابط، هیچ گاه فراموش نخواهد شد.

رژیم صهیونیستی ، پایگاه تروریسم است و ریشه کن شدن آن از غرب آسیا، آرامش و امنیت را به منطقه باز خواهد گرداند. اگرکشورهای اسلامی بر مسأله اصلی جهان اسلام یعنی فلسطین استقامت بورزند؛ این حرکت نزولی و رو به زوالِ رژیم غاصب صهیونیستی که آغاز شده است، با سرعت بیشتری طی خواهد شد.

پریشانی و ناکامی آمریکا و همدست جنایتکار او رژیم غاصب صهیونیستی در منطقه، بیش از هر چیز، از بیداری امت‌های اسلامی و مقاومت فعال ملت‌ها علیه اشغاگری نشأت می‌گیرد. طرح عادی سازی روابط گرچه از سوی برخی دولت‌های خائن پیگیری می‌شود؛ اما هیچ عقبه مردمی ندارد و سرایت منفوریت رژیم اشغالگر قدس، تاج و تخت این حکام سازشکار را نیز به سقوط خواهد کشاند.

سازمان بسیج جامعه پزشکی استان سیستان و بلوچستان ، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر مقاومت به ویژه شهید سردار حاج قاسم سلیمانی و اعلام حمایت مجدد از مردم سرافراز فلسطین و مقاومتِ قهرمان، ملت‌های مسلمان و آزادگان جهان به ویژه مردم شریف ایران اسلامی را به زنده نگه داشتن آرمان فلسطین تحت رهنمودهای رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی خامنه ‌ای «مدظله العالی» و برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم دشمن ‌شکن روز قدس فرا می‌ خواند و پیروزی ملت مظلوم فلسطین و آزادی قدس شریف را از درگاه خداوند سبحان خواستار است.

سازمان بسیج جامعه پزشکی استان سیستان و بلوچستان

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار