روز قدس یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی است

نام گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس توسط رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران، تصمیمی استراتژیک برای احیای تفکر وحدت و یکپارچگی جهانی امت اسلامی است.
کد خبر: ۹۵۰۴۳۷۲
|
۲۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۲

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، سازمان بسیج مداحان و هیآت مذهبی استان سیستان و بلوچستان در خصوص روز قدس بیانیه ای صار کرد، در این بیانیه آمده است: 

بسمه تعالی

«صهیونیسم و دولت غاصب و مجعول صهیونیستی در فلسطین‌، محکوم به فناست‌.»

                                                                                      مقام معظم رهبری(حفظه الله):

نام گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس توسط رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران، تصمیمی استراتژیک برای احیای تفکر وحدت و یکپارچگی جهانی امت اسلامی است.

رسالت حمایت از مظلوم و خصومت با ظالم که به عنوان یکی از مهم ترین آرمان های جمهوری اسلامی محسوب می شود برگرفته از وصیت امام المتقین علی علیه السلام در بستر شهادت، «کونا للظّالم خصماً و للمظلوم عوناً»؛ است و نام‌گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس، یادگار حکیمانه، ماندگار و ارزشمند امام خمینی(ره) و یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی است. روز جهانی قدس روز جوشش خون‌های فلسطینیانی است که در طی سالیان و البته بیگناه در سرزمین مادری‌شان ریخته شده است.

امروز که اسرائیل به عنوان مصداق ظالم و کانون بی عدالتی در منطقه، به قبله اول مسلمین و جان و مال و... آنان تعرض نموده و مملکت فلسطینیان را غصب کرده است، جهان مقاومت سنگ‌های نفرت را در مشت‌های گره کرده به سمت اشغال گرانی می فرستد که پیشه آنان کودک کشی و نژادپرستی است

جامعه مداحان و شاعران بسیجی وخادمیاررضوی و هیئت های مذهبی استان سیستان و بلوچستان،
ضمن تجدید بیعت با آرمان های امام راحل(رحمة الله علیه) و شهدای راستین انقلاب اسلامی ایران و پیرو منویات حکیمانه مقام معظم رهبری،امام خامنه ای (مدظله العالی) که همواره بر حقانیت و حقوق ملت مظلوم فلسطین تاکید می کنند،در کنار سایر مردم آزادیخواه ایران وسراسر جهان به ندای ظالم ستیزی،امام و مقتدای خود لبیک گفته تا به تکلیف اسلامی و انسانی خود که منجر به تقویت احساس اقتدار، حق طلبی و آزادیخواهی در مقابل قدرت های استکبار و استعمار گر می شود، در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان به انجام رسانند.

بار دیگر با حضور در راهپیمایی جهانی روز قدس ، نشان خواهند داد، زیر پرچم ولایت، تا آزادی قدس شریف و تا ظهور خورشید عظمای ولایت ، یاور مظلوم و دشمن ظالم؛ بوده، هستند و خواهندبود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار