مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان ایلام؛

راهپیمایی روز جهانی قدس نماد وحدت اسلامی و همبستگی و اتحاد و انسجام ملت های مسلمان است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان ایلام گفت :راهپیمایی روز قدس می تواند ضربه مهلكی را بر رژیم صهیونیستی و حامیان آنان وارد كند و بدون شك با حضور ملت بزرگ ایران و دیگر كشورهای اسلامی اضمحلال و نابودی این رژیم را در آینده نزدیك رقم خواهد زد.
کد خبر: ۹۵۰۴۳۱۵
|
۲۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج،حجت الاسلام و المسلمین علی اشرف علیمحمدی در روز پنجشنبه در گفت و گو با برنامه صبحگاهی سیمای ایلام گفت : روز جهانی قدس یكی از مناسبت های بسیار مهم، تاریخی و انقلابی ایران اسلامی است.

وی تاكید كرد: این روز یادگار ارشمند امام راحل (ره) است كه این روز به عنوان روز انزجار و تنفر از اشغالگری رژیم نامشروع اسراییل غاصب است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمؤمنین (ع)  ادامه داد:هدف از راهپیمایی روز قدس  محكومیت جنایات رژیم اشغالگر قدس و در واقع نماد وحدت اسلامی در كشورهای جهان اسلام است.

حجت الاسلام علیمحمدی  یادآور شد: بطور قطع این روز به عنوان روز سرنوشت ساز و روز فریاد آزادی قدس شریف از اشغالگری و ابراز انزجار از وحشیگری و كودك كشی رژیم جعلی و نامشرع اسراییل است.

وی اضافه كرد: راهپیمایی روز جهانی قدس نماد وحدت اسلامی و همبستگی و اتحاد و انسجام ملت های مسلمان است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان ایلام تاكید كرد: رژیم غاصب صهیونیسم  آنچه را كه در توان داشته از جنایت و كشتار و ویرانی و خسارت علیه ملت مظلوم و بی گناه فلسطین انجام داده است و شواهد و قراین نشان می دهد كه این رژیم در آخرین لحظات عمر ننگین و جنایتكارانه خود است.

وی اضافه كرد: همه ما برای پاسخ به ندای امام راحل و رهبر معظم انقلاب در پشتیبانی از ملت مظلوم فلسطیم در این راهپیمایی عظیم و میلیونی شركت خواهیم كرد چرا كه وظیفه انقلابی، انسانی و اسلامی همه ما است.

علیمحمدی گفت: این راهپیمایی برای مردم زجر كشیده مظلوم فلسطین نوعی امیدواری و برای رژیم غاصب اسراییل یاس آفرین خواهد بود، رژیمی كه مولود نامشروع نظام سلطه و استكبار جهانی به سرگردگی آمریكا است.

وی ادامه داد: این راهپیمایی می تواند ضربه مهلكی را بر رژیم صهیونیستی و حامیان آنان وارد كند و بدون شك با حضور ملت بزرگ ایران و دیگر كشورهای اسلامی اضمحلال و نابودی این رژیم را در آینده نزدیك رقم خواهد زد.

وی  افزود: در  این روز بزرگ ملت غیور و انقلابی ایران اسلامی همگام و همپا با سایر كشورهای اسلامی با حضور حماسی، انقلابی و شورانگیز خود پشتیبانی و حمایت خود را از ملت فلسطین اعلام می كنند.

وی تاكید كرد: پیام این راهپیمایی برای كشورهای جهان بخصوص حامیان رژیم غاصب صهیونیستی این است كه پشتیبانی از رژیمی كه از منفورترین رژیم ها در جهان است، برای نظام سلطه خوشایند نیست.

حجت الاسلام علیمحمدی  ایلام خاطر نشان كرد: تنفر از این رژیم و حامیانش به عنوان یك اصل و نقشه راهی است كه باید به نابودی آنها منتهی شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار