خبرهای داغ:
سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه در آستانه فرا رسیدن روز جهانی قدس بیانیه ای را منتشر کرد.
کد خبر: ۹۵۰۴۳۴۰
|
۲۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، در آستانه فرا رسیدن روز جهانی قدس سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه بیانیه ای را منتشر کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

سُبْحَانَ الَّذِی أَسْرَی بِعَبْدِهِ لَیْلًا مِنَ الْمَسْجِدِ الْحَرَامِ إِلَی الْمَسْجِدِ الْأَقْصَی الَّذِی بَارَکْنَا حَوْلَهُ ...
(اسراء / ۱)

آخرین جمعه‌ ماه مبارک رمضان، یادآور ابتکار حکیمانه معمار کبیر انقلاب اسلامی در اعلام روز جهانی قدس است و چه زیبا این اقدام نمادین، شاخص حرکت امت اسلامی شد و نقطه‌ عطفی در بازیابی هویت اصیل فلسطین و قلب تپنده‌ آن، مسجدالاقصی گردید.

از آن زمان که غده‌ چرکین صهیونیسم در سینه‌ خاورمیانه ریشه زد و قبله‌ نخست مسلمانان در زیر فشار چکمه‌های سربازان صهیون به اسارت رفت، مقدّرات کشورهای مسلمان منطقه عموماً در قبضه‌ قدرت اسرائیلیان قرار گرفت و اقدامات جنایتکارانه‌ آنان عزت و شرف مسلمانان را لگدمال نمود. لیکن پیروزی انقلاب اسلامی در ایران، بساط توسعه‌طلبی‌های رژیم اشغالگر را برهم زد و موجی از بیداری را در امت اسلامی برانگیخت و روح پایداری و ایستادگی در برابر این رژیم را در کالبد ناامید و خسته مردم منطقه دمید

امروز که خیزش های اسلامی در منطقه، انزوای بیش از پیش این رژیم منفور را به ارمغان آورده است و حامیان غربی آن، هم اکنون با بحران های داخلی فراوان دست به گریبانند، روز به روز عرصه بر صهیونیستها تنگ تر خواهدشد و ان شاء ا... بزودی موجبات اضمحلال و نابودی این دشمنان عنود اسلام و مسلمین فراهم می گردد.

اینک ملت مؤمن، انقلابی و روزه‌دار ایران اسلامی در برهه‌ای که نظام سلطه و استکبار جهانی با فتنه‌انگیزی در کشورهای اسلامی، قصد تضعیف اسلام و محور مقاومت جهان اسلام را دارد ، با شناخت درست و درک لحظه‌ها و بصیرت‌ خود، پرشورتر از سال‌های قبل نسبت به حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس همگام، همصدا و همدل با سایر مسلمانان در دیگر بلاد اسلامی خواهند خروشید و فریاد آزادی قدس شریف را سر خواهند داد.

از این رو پاسداران و رزمندگان جان بر کف سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه همسو با سایر اقشار مختلف مردم در آستانه روز جهانی قدس جنایت اشغالگران و حامیان غربی آنان را محکوم کرده و یک بار دیگر ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های بلند بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و با پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی، همگام با مردم خداجوی ایران عزیز اسلامی با حضوری منسجم و پرشور در راهپیمایی باشکوه روز قدس شرکت کرده و آزادی قدس شریف را فریاد خواهیم زد و باور داریم که با فریادهای حق‌طلبانه مسلمانان و سیل خروشان امت اسلامی، روزی که خیلی نزدیک است، آرمان امام راحل (ره) مبنی بر آزادی قدس را شاهد خواهیم بود.

ارسال نظرات