با صدور بیانیه‌ای:

دعوت تیپ ۴۸ فتح استان جهت حضور باشکوه مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس

از مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه کهگیلویه و بویراحمد انتظار می رود که دست در دست هم با مشت های گره کرده با شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس بار دیگر پشتیبانی مداوم خود را از مردم مظلوم فلسطین به جهانیان اعلام نمایند.
کد خبر: ۹۵۰۴۳۷۵
|
۲۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم


«إِنَّ الَّذِینَ قَالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقَامُوا تَتَنَزَّلُ عَلَیْهِمُ الْمَلَائِکَةُ أَلَّا تَخَافُوا وَلَا تَحْزَنُوا وَأَبْشِرُوا بِالْجَنَّةِ الَّتِی کُنتُمْ تُوعَدُونَ» ( سوره فصلت / آیه 30 )
روز قدس، روز تجلی شکوه و عظمت امت اسلامی، رستاخیز استکبار ستیزی ملل مسلمان جهان، روز وحدت همه انسان های حقیقت خواه و عدالت دوست، روز گره خوردن بازوانِ توانای امت اسلامی و روز ستیز همیشگی با صهیونیسم و امپریالیسم غارتگر است.
این روز یادگار ماندگار رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و نماد رویارویی حق در برابر باطل و مظهر حمایت جهانی از مردم رنج‌ دیده فلسطین است.
روز جهانی قدس امسال با دورانی تقارن یافته که استیصال رژیم صهیونیستی بیشتر از همیشه جلوه‌گر شده و سفاکی‌ها و خونریزی‌های این رژیم پلید نتیجه‌ای جز ویرانی برای دژخیمان به همراه نداشته و تیغ ستم و خشونت این ددمنشان این بار دامان خودشان را گرفته است.
در روز قدس نه تنها مردم مسلمان ایران اسلامی وحدت و یکپارچگی خود را در موضوع فلسطین و حمایت از آرمان قدس شریف به عنوان مسأله اول جهان اسلام به نمایش می‌گذارند، بلکه تمام جهان اسلام و سایر ملت‌های آزادی‌خواه و عدالت ‌طلب نیز پرچم مقاومت و مبارزه با رژیم صهیونیستی را در این روز باشکوه بر می افرازند تا نقشه های شوم استکبار جهانی نقش برآب شده و فلسطین آزاد از این موج سراسر خروش بیرون آید.
در شرایط حساس کنونی که سرزمین‌های اشغالی از یک سو دستخوش بحران‌های داخلی و اعتراضات بی سابقه است و از یک سو مقاومت لبنان و فلسطین با موشکباران شهرک‌های صهیونیستی، هیمنه پوشالی رژیم غاصب اسرائیل را برای چندمین بار شکستند، این رژیم، چون مار زخم خورده به خود می‌ پیچد و با یورش به مسجد الأقصی، ضمن هتک حرمت این مکان مقدس، امنیت نمازگزاران روزه دار را به خطر می‌اندازد، انتظار می ‌رود که ملت شجاع لبنان و فلسطین و احزاب و جریانات سیاسی با وحدت، یکپارچگی، درایت و هوشیاری توطئه‌‌های دشمن را نقش بر آب سازند.
همچنین از امت شریف ایران اسلامی به ویژه مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه کهگیلویه و بویراحمد انتظار می رود که دست در دست هم با مشت های گره کرده با شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس بار دیگر پشتیبانی مداوم خود را از مردم مظلوم فلسطین به جهانیان اعلام نمایند.

 

ارسال نظرات