برگزاری راهپیمایی روز قدس در ۵۰ نقطه جمعیتی سیستان و بلوچستان

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: راهپیمایی روز قدس امسال، ٢۵ فروردین در ۵۰ نقطه این استان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۵۰۴۳۷۷
|
۲۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۵

عباس صفدری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان گفت:  امسال همزمان با سراسر کشور مانند سالهای گذشته راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور پرشور مردم ولایی و انقلابی استان، ٢۵ فروردین در ۵۰ نقطه از استان سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: «فلسطین محور وحدت جهان اسلام؛ قدس در آستانه آزادی» به عنوان شعار اصلی این روز انتخاب شده است.

این مسئول گفت: مراسم راهپیمایی امسال در زاهدان ساعت ۱۰ روز جمعه از میدان آزادی آغاز و تا مصلی قدس محل اقامه نماز جمعه ادامه خواهد داشت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان تاکید کرد: راهپیمایی روز قدس همزمان در سراسر استان نیز از محل های تعیین شده آغاز خواهد شد.

وی با بیان اینکه امسال روز جهانی قدس متفاوتی نسبت به سال های گذشته خواهیم داشت، افزود: صهیونیست ها تلاش می کنند آنجایی که موجب تقویت جبهه مقاومت فلسطینی می‌شود را مورد هدف قرار دهند، اما غافل هستند که جریان حق و جبهه مقاومت با این شهادت‌ها قوی‌تر و با انگیزه‌تر می شود.

صفدری اظهارداشت: با توجه به اینکه تلاش مستکبران بر جلوگیری از انسجام و وحدت بین مسلمانان است حضور با شکوه مردم در این راهپیمایی نمایش اعتراض و خروش جهان اسلام علیه ستمگران و اتحاد و همبستگی ملت‌های آزاده جهان در برابر بدخواهان اسلام خواهد بود.

وی با دعوت از مردم سیستان و بلوچستان جهت حضور در این راهپیمایی و با تاکید بر اینکه باید برای حضور مردم در این مراسم معنوی از همه ظرفیت‌ها همچون فضای مجازی و رسانه‌ها استفاده کرد، گفت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس در تقویت جبهه مقاومت و یأس دشمن بسیار مؤثر است‎.

ارسال نظرات