خبرهای داغ:

روز قدس روز تحقق وعده الهی و آغازگر نابودی ظلم در جهان است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سرخه گفت: یکی از سنت‌های قطعی الهی نابودی و ریشه‌کن شدن قدرت‌ها به‌واسطه‌ ظلم و ستم است؛ طبق صریح آیات الهی، خداوند متعال ظالمان را ریشه‌کن می‌کند.
کد خبر: ۹۵۰۴۳۹۶
|
۲۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، حجت الاسلام و المسلمین مهدی محمدی وند رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سرخه در نشست معرفتی کنشگران مهرواره محله همدل با اشاره به اینکه روز قدس، روز تحقق وعده‌های الهی است، اظهار کرد: در اصل روز قدس، روز آغازین اقدام عملی برای نابودی جرثومه‌های فساد و ظلم و چپاول در جهان کنونی است.

او با بیان اینکه قدس روز تحقق سنت‌های قطعی الهی است، افزود: یکی از سنت‌های قطعی الهی نابودی و ریشه‌کن شدن قدرت‌ها به‌واسطه‌ ظلم و ستم است؛ طبق صریح آیات الهی، خداوند متعال ظالمان را ریشه‌کن می‌کند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سرخه اضافه کرد: همچنین در آیات دیگری بحث مجازاتِ دردناک الهی بیان می‌شود، امام علی (ع) نیز می‌فرمایند: ستم موجب زوال نعمت‌ها و شتاب خشم و انتقام الهی می‌شود؛ مقصود از این کلام آن است که حکومت‌هایی که بر پایه ظلم بنا می‌شوند همان ظلم سبب ریشه‌کن شدن آن حکومت‌ها و تغییر نعمات الهی می‌شود.

محمدی وند تصریح کرد: امروز اگر می بنیم رژیم اشغالگر قدس به دور خود دیوار کشیده به خاطر عدم وجود آرامش است؛ امروز گنبد به ‌اصطلاح آهنین آنان با کوچک‌ترین موشک‌هایی که از سمت غزه به سمت آنان شلیک می‌شود همانند تار عنکبوت بر اساس وعده الهی فرو می‌ریزد.

او یادآور شد: جامعه اسلامی با مقاومت و اتحاد می‌تواند جبهه باطل را شکست دهد و پیروز شود و این باید به‌دور از شعارزدگی باشد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سرخه با بیان اینکه سردار سلیمانی مرد این میدان بود و هدفی جز نابودی رژیم صهیونیستی نداشت، گفت: اگر مسلمانان بیداردل نمی‌خواهند خون سردار سلیمانی پایمال شود باید در برابر این رژیم منحوس اقدام عملی داشته باشند.

محمدی وند در پایان جنایت رژیم صهیونیستی در به خاک و خون کشیدن زنان و کودکان و مردم بی‌دفاع را محکوم کرده و ضمن حمایت از مردم مسلمان فلسطین و یمن، همگان را به بزرگداشت روز جهانی قدس و حضوری پرشکوه تر از گذشته در راهپیمایی دعوت کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار