خبرهای داغ:
سازمان بسیج جامعه زنان کشور، روز جهانی قدس، روز حمایت از ملت فلسطین و آرمان قدس شریف را پشتوانه امنیت ملی و عامل وحدت و اتحاد امت اسلامی در مهم‌ترین مسأله جهان اسلام دانست.
کد خبر: ۹۵۰۴۴۲۲
|
۲۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۰

سازمان بسیج جامعه زنان کشور به مناسبت روز قدس بیانیه ای صادر کرد و در آن از همه مردم عزیز ایران خواست تا با پاسخ در خور به ندای معمار انقلاب، ضمن تاکید بر حق حاکمیت مردم فلطسینیان بر سرزمین شان هم صدا با ملت های آزاده دنیا رژیم غاصب و نامشروع صهیونیستی را محکوم نمایند.
در این بیانیه آمده است: تصمیم احیا کننده ی امام خمینی (رحمه‌الله علیه) در نامیدن آخرین جمعه ی ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس ٬ مصداق بارز کلام وحی است که، اگر در راه دین از شما یاری طلبیدند برشما واجب است که آنها را یاری کنید( انفال 72) و پیام بیداری ملت ها است. در این روز موج بیداری اسلامی ونسیم عدالت ٬ مهرورزی و حقانیت دین مبین اسلام همه سرزمین های اسلامی را درنوردیده است.
با گذشت سالها از ابتکار راهبردی و تاریخی حضرت امام خمینی (رحمة الله علیه) در نامگذاری جمعه آخر ماه مبارک رمضان به عنوان «روز جهانی قدس» و فراهم سازی یک فرصت عظیم و بین المللی برای حمایت از ملت مظلوم فلسطین و محکومیت رژیم غاصب اسرائیل، موضوع فلسطین و قدس فراتر از یک مسأله ملی و اسلامی به مسأله‌ای جهانی و آرمانی بین‌المللی تبدیل شده است.
حقایق و وقایع جاری در منطقه از جمله شکل‌گیری جبهه حمایت از مقاومت و انتفاضه مقدس فلسطین را تجلی آرمان‌های امامین انقلاب اسلامی و نمایانگر زوال جبهه حامیان رژیم صهیونیستی و شکوفایی روزافزون اقتدار جبهه مقاومت اسلامی است، حمایت از فلسطین و آرمان قدس شریف راهبرد خدشه ناپذیر جهان اسلام و ملت‌ها و جوامع حق طلب، آزادیخواه و ظلم ستیز است و آنها در جبهه‌ای واحد و مقتدر اجازه نخواهند داد توطئه‌های نظام فرعونی آمریکا و دولت‌های مرتجع، خبیث و منفور حامی رژیم جلاد صهیونیستی در منطقه، تکمیل پازل طرح‌های کذایی سازش به ویژه معامله رسوای قرن را میسر ساخته و موجبات نابودی فلسطین مظلوم و مقاوم را فراهم آورند.
بسیج جامعه زنان کشور ضمن حمایت از مردم مظلوم فلسطین به ویژه زنان و کودکان، خشم و انزجار خود را از اقدام وقیحانه رژیم اشغالگر قدس اعلام می دارد و در روز جهانی قدس، با حضور در راهپیمایی، مشت های گره کرده و قدم های استوار و معتقد، حمایت قاطع و بی دریغ خود را از ملت مظلوم فلسطین و تمامی مستضعفین در بند استکبار و استبداد اعلام می دارد و با فریاد ها و شعارهای ضد استکباری انزجار و فریاد خود را از حرکات مذبوحانه رژیم اشغالگر قدس به گوش جهانیان می رساند.

ارسال نظرات