خبرهای داغ:
معاون پارلمانی رئیس جمهور در شهرکرد:

هدف از شکل‌گیری رژیم صهیونیسم حفظ منافع کشورهای استکباری است

سیدمحمدحسینی در راهپیمایی روز قدس شهرکرد گفت: هدف از شکل‌گیری رژیم صهیونیسم حفظ منافع کشورهای استکباری است.
کد خبر: ۹۵۰۴۶۹۸
|
۲۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور پیش از ظهر امروز در اجتماع مردم شرکت کننده در راهپیمایی روز قدس در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد اظهار کرد: حمایت از مردم فلسطین وظیفه ذاتی هر مسلمانی است کما اینکه این مهم منافاتی با منافع ملی ایران ندارد.

وی تصریح کرد: رژیم غاصب صهیونیستی یک رژیم زیاده‌خواه است که به دنبال عادی‌سازی روابط خود با کشورهای منطقه و تحریک برخی از آن‌ها مثل آذربایجان است تا به مرزهای ایران نزدیک شود و به این کشور آسیب رساند.

حسینی با اشاره به اینکه یکی از دشمنی‌های رژیم صهیونیستی حمله اخیر آنها به سوریه و شهادت دو تن از رزمندگان ایران است، افزود: این رژیم همیشه به دنبال تفرقه بوده و شکل گیری آن برای حفظ منافع کشورهای استکباری است.

وی ادامه داد: منطقه خاورمیانه و غرب آسیا به سبب منابع انرژی که در آن وجود دارد یک منطقه مهم و استراتژی برای کشورهای استکباری است و از همین رو به دنبال تقویت رژیم غاصب اسرائیل هستند.

حسینی با اشاره به اینکه در اغتشاشات اخیر دیدیم که صهیونیسم به دنبال تجزیه ایران بود، گفت: اسرائیلی ها  خود را پشت اقوام نجیب ایرانی مخفی کرده بودند و در صدد آسیب رساندن به کشور بوده اند.

وی خاطر نشان کرد: می بینیم که برای از بین بردن هویت فلسطین این رژیم اقدام به شهروند سازی در سرزمین های اشغالی کرده است و خانه های فلسطینی ها را خراب می کند .

حسینی اذعان داشت: در کشور اقدامات خوبی در حال شکل گیری است و اگر چه در ابتدای راه هستیم، در دهه 90 فشارهای اقتصادی بسیاری را شاهد بوده ایم که آسیب آن به قشر ضعیف جامعه وارد شد و علاوه بر اقدامات اقتصادی، کارهای عمرانی و آبرسانی بسیاری در ایران در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه ایران هم اینک می تواند پهبادهایی را بسازد که دیگران را مستاصل کند، بیان داشت: قرارگیری ماهواره خیام در مدار زمین اقدام دیگری در این زمینه است.

حسینی خاطر نشان کرد: زمانی که بتوانیم این دستاوردها را در حوزه نظامی کسب کنیم یعنی می توانیم در حوزه اقتصادی نیز مشکلات را رفع نماییم.

وی اذعان داشت: باید با تدبیر، برنامه ریزی صحیح و هدف گذاری بیش از بیش مشکلات مردم را که همواره در صحنه هستند و از نظام حمایت می کنند، رفع کنیم.

حسینی یادآور شد: دوران فرافکنی ها گذشته است و هر دستگاه یا مسئولی وظیفه ای را که به عهده دارد باید به خوبی انجام دهد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار