فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: هر روز رژیم جعلی صهیونیستی در انزوای بیشتری قرار می گیرد.
کد خبر: ۹۵۰۴۷۲۵
|
۲۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۶

سردار اباذر سالاری در حاشیه مراسم راهپیمایی روز قدس در مرکز هرمزگان اظهار کرد: روز قدس فرصتی است که بار دیگر مردم مسلمان جهان راجع به یک ظلم بزرگ بیاندیشند و نسبت به مسئولیت‌های خود در برابر بخشی از پاره تن اسلام تأمل کنند.
وی بیان کرد: ابتکار امام باعث ماندگار شدن این آرمان و نیز همبستگی ملت‌های مسلمان و آزاده جهان با هم بر سر یک موضوع تازه اما پر دغدغه شد و امروز آزادی‌خواهان جهان هم نسبت به ظلم و جنایت صهیونیست‌ها آگاهی پیدا کنند و مسلمانان فریاد تظلم خواهی خود را به گوش همه برسانند.
فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان ادامه داد: رژیم جعلی با قدرت رسانه‌ای چنان در اذهان مردم منطقه القا کرده بود که ارتشی شکست‌ناپذیر دارد اما از سال ۲۰۰۰ به این‌سو هر روز شکست‌های سخت‌تری خورده است و از جنگ ۳۳ روزه لبنان تا جنگ ۲۲ روزه و ۸ روزه غزه، از ناکارآمدی سامانه گنبد آهنین تا موشک‌باران شدن بلندی‌های جولان همه و همه امروزه گروه‌های مقاومت را در یک وضع با اعتمادبه‌نفس بسیار خوبی قرار داده و رژیم منحوس که از مشکلات داخلی فراوانی رنج می‌برد امروز به اضمحلال نهایی نزدیک‌تر است.
سالاری بیان کرد: آن‌ها خود می‌دانند که خیلی از حیاتشان در منطقه باقی نمانده فقط با تحرکات رسانه‌ای و اختلاف افکندن در دنیای اسلام به همراه کردن برخی کشورهای مرتجع منطقه تنها دارند مرگ خود را به تأخیر می‌اندازند.

ارسال نظرات