خبرهای داغ:
معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان:

بی حیثیت شدن آمریکا،مرهون وحدت و اتحاد ملت ماست/امروز سکوت در مقابل رژیم جعلی اسرائیل جنایت به اسلام است

حجت الاسلام دیلمی گفت: امروز هر زبانی که سخن از تفرقه مسلمین کند آن سخن شیطان است مهمترین حربه جهت مقابله با توطئه دشمنان داشتن بصیرت است.
کد خبر: ۹۵۰۴۷۶۹
|
۲۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۰

بی حیثیت شدن آمریکامرهون وحدت و اتحاد ملت ماست/امروز سکوت در مقابل رژیم جعلی اسرائیل جنایت به اسلام است

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛حجت الاسلام دیلمی معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان در مراسم روز قدس شهرستان گمیشان بیان داشت: امام راحل احیاء کننده تفکر اسلامی وحدت در جمهوری اسلامی بود؛ ما در آموزه های دینی خود وحدت را در زمینه های مختلف می بینیم؛ وحدت در عبودیت، وحدت در رهبری جامعه اسلامی،وحدت در مقابل جبهه کفر و نفاق، وحدت در نظارت همگانی و صیانت از ارزش ها

وی در ادامه تصریح کرد:امام راحل زمانی در مقابل استکبار جهانی ایستاد که مستکبرین عالم دنیا را به‌ دو قطب تقسیم کردند، جمهوری اسلامی این نظام دوقطبی را شکست و نظام جمهوری اسلامی را که الگو گرفته از سیره نبوی می باشد را بوجود آورد.

دیلمی افزود: ۴۴ سال مقاومت و ایستادگی در مقابل مستکبرین عالم باعث شد امروز آمریکایی ها در عالم بی حیثت شدند که مرهون وحدت و اتحاد این ملت شریف است.
معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان تصریح کرد: ملت های مسلمان با داشتن اتحاد نابودی رژیم کودک کش را حتمی خواهند کرد؛ همانطور که رهبر انقلاب فرمودند رژیم صهیونیستی ۲۵ سال آینده را نخواهد دید.

وی در انتها اظهار داشت: امروز هر زبانی که سخن از تفرقه مسلمین کند آن سخن شیطان است مهمترین حربه جهت مقابله با توطئه دشمنان داشتن بصیرت است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار