امام جمعه یاسوج:

اگر روز قدس نبود رژیم صهیونیستی شعار خود مبنی بر نیل تا فرات را عملی می‌کرد

امام جمعه یاسوج گفت: اگر روز قدس نبود رژیم صهیونیستی شعار خود مبنی بر نیل تا فرات را عملی می‌کرد.
کد خبر: ۹۵۰۴۷۷۰
|
۲۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، آیت الله سید نصیر حسینی در خطبه‌های نماز جمعه شهر یاسوج، افزود: رژیم صهیونیستی اگر با غزه می‌جنگد یعنی با ایران می‌جنگد، اگر با فلسطین می‌جنگد یعنی با ایران می‌جنگد و آن‌ها خود اذعان به نابودی خود می‌کنند.
امام جمعه یاسوج به حضور حماسی مردم شهر یاسوج و سایر شهرستان‌های استان در راهپیمایی روز قدس اشاره کرد و ادامه داد: این حضور آگاهانه یعنی بصیرت، اقشار مختلف مردم در سنین مختلف در این مراسم حضور داشتند.
وی در بخش دیگری از سخنانش رشد منفی جمعیت را یک معضل عنوان کرد و گفت: امروز دچار یک خسران هستیم به نام کمبود جمعیت لذا باید تلاش کنیم تا افزایش جمعیت صورت گیرد.
آیت اله حسینی افزود: برخی‌ها نیز فرزندان خود را در مسیر دین و اسلام تربیت نمی‌کنند و مشاهده می‌کنیم برخی از فرزندان در فضای ولنگار مجازی سیر می‌کنند و آنجا اسیر تبلیغات سوء بدخواهان جمهوری اسلامی ایران می شوند. 
وی به مسئله انفاق اشاره کرد و ادامه داد: انفاق آثار خود را در زندگی ما به جای می‌گذارد، و در تربیت فرزندان بسیار موثر است، فرزندان نیز بر گردن والدین حق دارند و فردای قیامت ممکن است والدین را مواخذه کنند، پس باید در تربیت فرزندان دقت کنیم.
امام جمعه یاسوج به فرا رسیدن روز ۲۹ فروردین، روز نیروی زمینی ارتش اشاره کرد و گفت: امروز ارتش ما مقتدر و باعزت است، هر سرزمینی نیروی نظامی نداشته باشد محکوم به شکست است.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار