خبرهای داغ:
امیر مرادبکی:

قدس در سایه وحدت مسلمانان به دامن اسلام برخواهد گشت

همدان- فرمانده پایگاه هوایی شهید نوژه گفت: مسئله قدس مسئله کل اسلام است و باید در سایه اتحاد و وحدت مسلمانان  مسجد الاقصی قبله اول مسلمانان به دامن اسلام برگردد.
کد خبر: ۹۵۰۴۸۵۰
|
۲۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، امیر پرویز مرادبکی در جمع راهپیمایان شهرستان کبودراهنگ با اشاره بر اقتدار نیروهای نظامی اظهار کرد: هر روز به اقتدار و امنیت ما در سطح جهان افزوده می‌شود و در صورت تعرض دشمنان اقدام بازدارنده و پشیمان کننده‌ای به آنها خواهیم داد.

وی وظیفه تمام مسئولین کشور را تبیین راهبردهای مقام معظم رهبری دانست و افزود: ما به فرموده مقام معظم رهبری نیاز به تحول داریم و این تحول با تبیین حقایق و بیانیه گام دوم انقلاب محقق خواهد شد.

ارشد نظامی آجا در منطقه با تاکید بر هوشیاری جوانان در خصوص اهداف دشمنان گفت: دشمن به دنبال ضربه زدن به قلب این نظام است و جنگ رسانه‌ای ابزار دشمن در این میدان ناجوانمردانه است.

وی حفظ حجاب را حفظ هویت زنان ايرانی در برابر آسیب‌های اجتماعی در طول تاریخ عنوان کرد و افزود: ما به خاطر صیانت از ناموس کشور و حجاب بیش از ۲۵۰ هزار شهید تقدیم این انقلاب کرده ایم.

امیر مرادبکی در خصوص مسئله قدس خاطرنشان کرد: مسئله قدس مسئله کل اسلام است و باید در سایه اتحاد و وحدت مسلمانان  مسجد الاقصی قبله اول مسلمانان به دامن اسلام برگردد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات