خبرهای داغ:

مراسم ۳۰۰ روزه اولی در شادگان برگزار شد

پویش ماه مهربانی با حضور ۳۰۰ نفر از دانش آموزان روزه اولی در مسجد سید شرف شادگان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۰۴۹۰۱
|
۲۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در شادگان؛ پویش ماه مهربانی با حضور ۳۰۰ نفر از دانش آموزان روزه اولی در مسجد سید شرف شادگان با حضور نماینده ولی فقیه در خوزستان و مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شادگان، فرمانده نیروی انتظامی، ریاست آموزش و پرورش و دیگر مسئولین برگزار شد.

 

سرهنگ فرحانی فرمانده سپاه ناحیه شادگان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خوزستان در شادگان بیان کرد: تشویق دانش آموزان روزه اولی و ایجاد علاقه به روزه داری در میان آنان از جمله اهدافی است که جشن روزه اولی‌ها به دنبال آن است.

 

 همچنین مدیر کل آموزش و پرورش استان خوزستان مسعود حمیدی نژاد در این آیین گفت: یکی از برنامه های آموزش و پروش خوزستان توسعه برنامه های قرآنی در این استان میباشد. 

 

حمیدی نژاد افزود: شادگان تنها مدرسه ابتدایی قرآنی استان خوزستان را در خود دارد و در سال جدید دوره متوسطه اول و دوم نیز در این شهرستان راه اندازی خواهد شد.

 

وی عنوان کرد: ۵۰ حافظ قرآنی که در مسابقات استان خوزستان مقام کسب کردند مورد تقدیر قرار گرفتند.

 

حمیدی نژاد افزود: برگزاری برنامه‌هایی نظیر جشن روزه اولی‌ها راهکار مناسبی برای ایجاد نشاط، شادابی و تشویق دانش‌آموزان در انجام مبانی دینی است.

 

 پایان این برنامه همراه با تجلیل از روزه اولی‌ها و مقام آوران مسابقات قرآنی با هدف تشویق، ترغیب، آشنایی و انس هر چه بیشتر کودکان با مسائل و احکام دینی و پیوند قلبی و عاطفی با موعود دلها حضرت مهدی (عج) که می‌تواند انجام فرایض و تکالیف الهی را در آن‌ها نهادینه کند، انجام گرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها