امام جمعه بهاباد:

امروز رژیم اسرائیل در منجلاب فرو رفته و دست و پا می‌زند/روز قدس روز استکبار ستیزی و تحقق نابودی اسرائیل است

امام جمعه بهاباد ضمن قدردانی از حضور مردم ولایت مدار بهاباد درراهپیمائی با شکوه روزجهانی قدس گفت: روز قدس روز همبستگی و حمایت مسلمانان جهان از ملت مظلوم فلسطین است.
کد خبر: ۹۵۰۴۹۷۵
|
۲۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد؛ حجت الاسلام علی اکبر ابراهیمی بشکانی امام جمعه بهاباد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ضمن سفارش نمازگزاران جمعه به رعایت تقوای الهی و انجام دادن واجبات و ترک محرمات باتقدیر و تشکر ازحضورمردم همیشه در صحنه بهاباد درراهپیمائی روز جهانی قدس و با بیان اینکه مردم فلسطین با سنگ در برابر گلوله ایستادگی کرده و جان‌ها فدا کرده اند، اما عقب نشینی نکرده اند، گفت: استقامت مردم فلسطین در برابر رژیم جعلی و کودک کش صهیونیست قابل ستایش است و مردم مظلوم فلسطین همواره در برابر زورگویان ایستاده اند.
امام جمعه بهاباد با بیان اینکه امروز رژیم اسرائیل در منجلاب فرو رفته و دست و پا می‌زند و امیدشان بر باد رفته است، اظهار کرد: حمایت از مردم فلسطین نباید به روز جهانی قدس محدود شود و این حمایت باید همواره تداوم داشته باشد.
وی بااشاره به اینکه شرکت در راهپیمایی روز قدس و اعلام حمایت مسلمانان از ملت فلسطین موجب دلگرمی آنان می‌شود، تقویت مردم فلسطین و تضعیف رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی را به دنبال خواهد داشت افزود: راهپیمایی روز قدس حرکتی برای اتحاد و انسجام جهان اسلام و آزاد کردن قبله اول مسلمین از اشغال صهیونیست‌هاست تا روزی برسد که این جرثومه فساد در بین کشور‌های اسلامی از بین برود.
رئیس شورای فرهنگ عمومی بهاباد از روز قدس به عنوان نماد اتحاد، انسجام ملت اسلامی و شکست هیمنه پوشالی آمریکا نام برد و تصریح کرد: روز قدس روز استکبار ستیزی و تحقق نابودی اسرائیل است و این مسئله قطعیست و شبهه‌ای در آن وجود ندارد.
امام جمعه بهاباد ادامه داد: مردم مظلوم و مردم مسلمان و زیر یوغ استکبار بیدار شدند و حتما به همت جوانان، جبهه مقاومت و به همت مردم مسلمان جهان اعم از شیعه و سنی و آزادی خواهان جهان این رژیم غاصب ۲۵ سالگی خود را نخواهد دید.
وی با بیان اینکه روز قدس یادگار و از ابتکارات رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران است، افزود: حضرت امام خمینی (ره) با راهبردی هوشمندانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را که همه مسلمانان یک ماه مهمان ضیافت الهی بوده و اجتماع قلوب مسلمانان به دلیل شرکت در مناسک توحیدی شکل گرفته را به عنوان روز حمایت از مردم فلسطین و مبارزه با اسرائیل ترسیم کرد.
امام جمعه بهاباد با تاکید بر اینکه امروز ماهیت اهریمنی رژیم صهیونیستی برای تمام جهانیان آشکار شده است، افزود: امروز مردم در نقاط مختلف دنیا با حضور کوبنده خود در عمل نشان دادند که طرفدار آرمان فلسطین هستند و با رژیم غاصب و کودک‌کش اسرائیل مخالفند.
حجت الاسلام بشکانی افزود: هدف آمریکا و رژیم صهیونیستی کودک کش، تفرقه بین کشور‌های اسلامی است، اما کشور ایران با هوشیاری، تمامی آن‌ها را به وحدت فرا می‌خواند به طوری که اکنون این کشور‌ها درصدد رابطه حسنه با ایران هستند.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار