خبرهای داغ:
طی آیینی؛

معاون بازرسی و تعالی فرماندهان سپاه استان قم معارفه شد

طی آیینی با حضور فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب علیه الاسلام و مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قم، معاون بازرسی و تعالی فرماندهان سپاه استان قم معارفه شد.
کد خبر: ۹۵۰۵۰۲۱
|
۲۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۱

معاون بازرسی و تعالی فرماندهان سپاه استان قم معارفه شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، آیین تکریم و معارفه معاون بازرسی و تعالی فرماندهان سپاه استان قم روز شنبه با حضور سردار محمدرضا موحد فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب علیه الاسلام، حجت الاسلام و المسلمین سید حسن اکبری مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قم و شماری از فرماندهان سپاه این استان در سالن شهید اخلاقی برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین سید حسن اکبری مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم در بخشی از این آیین، طی سخنانی بیان کرد: لازم است برای حل مشکلات و چالش‌های جامعه نسبت به تبیین و روشنگری در حوزه مسامح برخی افراد در فریضه امر به معروف و نهی از منکر، سهل انگاری در حریم عفاف و حجاب و خانواده، کوتاهی در تربیت فرزندان، اسراف و تبذیر و اموری از این دست اهتمام بیشتری بخرج داده شود.

وی اضافه کرد: همه دلسوزان و دغدغه‌مندان باید در حوزه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب به وظایف و رسالت‌های خود عمل نمایند.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم افزود: انقلاب اسلامی زمینه ساز ظهور حضرت ولیعصر است و به همین منظور شایسته است تا برای تحقق آرمان‌های بلند نظام اسلامی ماموریت‌ها و رسالت‌های تعریف شده به صورت شایسته‌ای انجام شود.

گفتنی است در این آیین ضمن قدردانی از خدمات سرهنگ پاسدار محمد ذاکر، سرهنگ دوم پاسدار محمدحسین رمضانی بعنوان معاون جدید بازرسی و تعالی فرماندهان سپاه امام علی بن ابی طالب قم استان قم معارفه شد.

معاون بازرسی و تعالی فرماندهان سپاه استان قم معارفه شد

ارسال نظرات