خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت امام حسن مجتبی(ع):
فرمانده ناحیه مقاومت امام حسن مجتبی(ع) قم با اشاره به تغییر معادلات و بحران‌های داخلی و بین‌المللی و شکست‌های مکرر صهیونیست‌ها از جبهه مقاومت اسلامی، گفت: نابودی رژیم صهیونیستی ملموس‌تر از همیشه شده است.
کد خبر: ۹۵۰۵۰۲۸
|
۲۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۹

نابودی رژیم صهیونیستی ملموس‌تر از همیشه شده است

سرهنگ داود محبی احمدآبادی فرمانده ناحیه مقاومت امام حسن مجتبی(ع) به مناسبت روز جهانی قدس با خبرگزاری بسیج به گفت وگو نشسته که مشروح این گفت وگو به شرح زیر است:

شعار امسال روز جهانی قدس «فلسطین محور وحدت جهان اسلام؛ قدس در آستانه آزادی» نامیده شده، چه میزان آزادی نهایی قدس شریف را با توجه به حوادث و اتفاقات اخیر در سرزمین‌های اشغالی و بحران‌های داخلی اسرائیل نزدیک می‌بینید؟

با توجه به تحولات اخیر در منطقه که به نفع محور مقاومت در جریان است و از طرفی تزلزل سیاسی که در درون سیستم حاکمیتی سرزمین‌های اشغالی، بوقوع پیوسته و مصداق آن تغییر چهار نخست وزیر در طول چهار سال می‌باشد و همچنین اعتراضات صد‌ها هزار نفری در تل آویو و ناکارامدی حاکمان صهیونیست در اداره جامعه خود، زمینه برای تحقق بشارت الهی که جبهه حق بر باطل پیروز خواهد شد در حال شکل‌گیری است.
از طرفی مقام معظم رهبری مد ظله العالی نیز در بیانات اخیر خود اشاره‌ای داشتند به نابودی پیش از موعد(۲۵ ساله) رژیم اشغالگر از درون که ان شاءالله به زودی زود این امر میسر خواهد شد و قدس شریف و مردم مظلوم فلسطین از چنگال استعمار صهیونیستی ر‌هایی پیدا خواهند کرد.

مشارکت گسترده و همگانی مسلمانان و ملت‌های آزاده جهان چه تأثیری در روحیه مقاومت فلسطین و همچنین اقدامات مخرب رژیم صهیونیستی می‌تواند داشته باشد؟

بر اساس روایت نبوی (ص) هرکس ندای مظلومی را بشنود و او را یاری نکند مسلمان نیست، ناظر بر این است که لزوماً مظلوم پیرو اسلام نیست حال اگر فرد یا افراد مظلوم مسلمان باشند، وجوب یاری رساندن به‌ایشان بیش از پیش ضروری است و سکوت مسلمانان در برابر جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی، خیانت بزرگی است به مکتب انسان ساز اسلام، لذا همبستگی جامعه مسلمین و تمسک به حبل الله در برابر ظلم و جنایت رژیم صهیونیستی تأثیر بسزایی در تضعیف قدرت پوشالی آنان خواهد داشت.

به باور برخی از تحلیلگران نبرد اخیر بین اسرائیل غاصب و فلسطین نوید بخش ایجاد معادلات جدید در سرزمین‌های اشغالی بود، آیا ورق به سود جبهه مقاومت در حال برگشتن است

به گواه تاریخ، رژیم صهیونیستی از بدو اشغال فلسطین تا کنون هنوز نتوانسته شخصیت مستقل سیاسی در جامعه بین‌الملل برای خود ایجاد نماید جز اینکه با توسل به زور عده‌ای مسلمان مظلوم را از سرزمین مادری‌شان بیرون رانده و گروهی‌یهودی را از اقصی نقاط جهان در این منطقه ساکن نموده، از طرفی راهبرد توسعه طلبانه "نیل تا فرات" و "طرح خاورمیانه بزرگ " آن‌ها هم با شکست مواجه شده است، اما در جبهه حق می‌بینیم گروه‌های مقاومت در فلسطین، لبنان و سایر بلاد اسلامی با جلب اعتماد عمومی و حمایت‌های نظام جمهوری اسلامی توانسته در مقابل آرمان‌های شیطانی صهیونیسم بین‌الملل‌ایستادگی نموده و مقدمه ایجاد نظم نوین جهانی در منطقه غرب آسیا را به نفع محور مقاومت فراهم کند.

هدف صهیونیست‌ها از سرکوب وحشیانه نمازگزاران در مسجد اقصی وسکوت مجامع بین‌المللی مدعی حقوق بشر در قبال این حادثه را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

صهیونیست‌ها با تهاجم به قبله اول مسلمین قدس شریف و سرکوب نمازگزاران درصدد هستند تا هیچ مسلمانی جرات پیدا نکند به این مکان مقدس وارد شود و در ادامه، طراحی‌های شوم خود برای این بنای شریف را با خیالی آسوده‌تر اجرایی نمایند اما زهی خیال باطل که این ابرهه صفتان بتوانند قبله اول مسلمین جهان را به نفع خود مصادره نمایند، چون وعده الا ان نصر الله قریب قطعاً محقق خواهد شد.
حتی دارابودن آخرین تکنولوژی تجهیزات نظامی و هسته‌ای و... با حمایت استکبار جهانی هم کمکی به زوال و نابودی رژیم موقت اسرائیلی نخواهد کرد زیرا مبانی و شالوده فکری صهیونیست، پوچ، بی‌اساس و بر گرایش شیطانی استوار بوده و نابود شدنی است.

مجامع بین‌الملل و حقوق بشری نیز مادامی که از طریق دلار‌های امریکایی و لابی صهیونیسم اداره می‌شوند در برابر ظلم آشکار رژیم کودک کش، درمانده و مستأصل خواهند بود.

نقش ایران در حمایت(مالی، مستشاری، نظامی و دیپلماسی) از گروه‌های مقاومت فلسطینی در برابر رژیم اشغالگر چگونه ارزیابی می‌کنید؟

انقلاب اسلامی بر مبنای اصول دین مبین اسلام و در راستای نیل به اهداف الهی و تبعیت از ولایت و رهبری، همواره حمایت از مظلومین عالم را جزء لاینفک تکالیف خویش دانسته و از طرفی‌ایستادگی و مبارزه در مقابل ظالم و تلاش برای ایجاد همبستگی در بین ملل اسلامی را نیز بر خود فرض می‌داند و با تکیه بر کلام رهبر کبیر انقلاب اسلامی(ره)که فرمودند: آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و اسرائیل غده سرطانی باید نابود شود، این پیام را به دشمن مخابره می‌کند که آمریکا با آن ادعای ابرقدرتی عالم، به عنوان مصداق بارز جبهه باطل در برابر جبهه حق روزی به زانو در خواهد آمد، آن وقت رژیم صهیونیستی که به تعبیر حضرت آقا سگ نگهبان آمریکا در منطقه است، اصلاً به حساب نمی‌آید.

نابودی رژیم غاصب صهیونیستی در حال حاضر، بیش از پیش ملموس به نظر می‌رسد و ان شاءالله این امر زمینه تحقق ظهور حضرت بقیه الله الاعظم عج را فراهم نماید.

ارسال نظرات