خبرهای داغ:
نخستین کنگره قرآن کریم دانش‌آموزان تهرانی روز دوشنبه 28 فروردین و با حضور 2 هزار نفر از دانش‌آموزان و همچنین قاریان و اساتید برجسته و بین‌المللی قرآنی در حرم مطهر امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۵۰۵۰۷۸
|
۲۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۱

نخستین کنگره قرآن کریم دانش‌آموزان تهرانی در حرم مطهر امام راحل برگزار می‌شود

 

به گزارش خبرگزاری بسیج، نخستین کنگره «قرآن کریم» آموزش و پرورش منطقه 2 تهران در حرم مطهر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

 

قرار است این کنگره روز دوشنبه 28 فروردین و با حضور 2 هزار نفر از دانش‌آموزان تهرانی و همچنین قاریان و اساتید برجسته و بین‌المللی قرآنی برگزار شود.

 

نهادهایی از جمله ریاست جمهوری، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ستاد اقامه نماز، بنیاد شهید و امور ایثارگران، شهرداری منطقه ۲ پایتخت و اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران، در برگزاری نخستین «کنگره قرآن» آموزش و پرورش منطقه 2 پایتخت مشارکت دارند.

 

«علی عزتی» مدیر آموزش و پرورش منطقه ۲ تهران هدف از برگزاری این کنگره را جذب قرآن‌آموزان و جوانان و نوجوانان شهر تهران دانست و بیان داشت: در این آیین سعی خواهد شد تا دانش‌آموزان بتوانند میان چهار میم «مدرسه»، «منزل»، «مسجد» و «محله»، بیش از پیش پیوند برقرار کنند. 

 

وی همچنین ابراز امیدواری کرد که برگزاری این آیین بزرگ قرآنی، نقطه عطف مبارکی برای شروع فعالیت‌های آموزش و‌ پرورش در طول سال جاری باشد. 

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها