خبرهای داغ:
همدان-مسئول فرهنگی سازمان بسیج اساتید طلاب وروحانیون استان همدان از برگزاری اولین دوره «زندگی در شرایط نیمه سخت» با عنوان« پرچم افتخار» در همدان خبر داد.                                     
کد خبر: ۹۵۰۵۵۳۷
|
۲۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۹

حجت الاسلام محمدعلی فرشچیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار کرد: اولین دوره «زندگی در شرایط نیمه سخت» با عنوان« پرچم افتخار» به همت سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون استان همدان برگزار شد.

وی افزود: با توجه به منویات و فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر حفظ و بالا بردن آمادگی جسمانی و ذهنی آحاد جامعه و تاکیدات معظم له در این امر، این برنامه برگزار خواهد شد.

مسئول فرهنگی سازمان بسیج اساتید طلاب وروحانیون استان همدان تصریح کرد: این دوره از مسابقات با حضور طلاب برادر سراسر استان در اردیبهشت ماه سال جاری برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: طلاب و روحانیون در قالب تیم‌های چهار نفری طی ۲۴ ساعت در فضای طبیعت، با سناریو و برنامه‌های از پیش طراحی شده به رقابت می‌پردازند.

فرشچیان عنوان کرد: در این برنامه آموزش‌های لازم توسط فرماندهان نظامی به طلاب داده خواهد شد و بعد از انجام مراحل مختلف ارزیابی داوران از تیم‌های شرکت کننده اعلام می‌شود.

وی افزود: از اهداف برگزاری این برنامه می‌توان به بالا بردن انسجام و رشد تشکیلاتی طلاب، انجام کارهای گروهی، بالا بردن توانایی‌های فردی، تمرین و تکرار عملی آموزش‌های تئوری دینی اشاره کرد.

مسئول فرهنگی سازمان بسیج اساتید طلاب وروحانیون استان همدان گفت: مسابقه «زندگی در شرایط نیمه سخت» می‌تواند پلی برای تبدیل آموزش‌های تئوری به اندوخته‌های عملی باشد که همراه با جذابیت، آموزش و رقابت خواهد بود و به عبارت دیگر مجموعه‌ای است که گام‌های بسیار بلندی در تربیت و رشد افراد برمی‌دارد و در پایان نیز از گروه‌های برتر تجلیل به عمل می‌آید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات