خبرهای داغ:
فرمانده لشکر 29 سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه:

دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران برای مسئولان افتخار است/خون شهیدان باعث بقا و ماندگاری نظام اسلامی شده است/خانواده شهیدان سرمایه های انقلاب هستند

فرمانده لشکر 29 سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه دیدار با خانواده شهدا موجب دوام فرهنگ ایثار و جهاد می‌شود، گفت: خون شهیدان باعث بقا و ماندگاری نظام اسلامی شده و همه ما مدیون خون آن‌ها هستیم.
کد خبر: ۹۵۰۵۶۰۷
|
۲۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، سرهنگ پاسدار فرامرز صفری در دیدار با تعدادی از خانواده های معظم شهدا و جانبازان منطقه ریجاب و گهواره در شهرستان دالاهو که مناسبت ماه مبارک رمضان انجام گرفت، اظهار کرد: دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران برای مسئولان یک افتخار و فرصتی مغتنم و موجب تجدید روحیه برای خدمت به ملت است.

فرمانده لشکر 29 سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: خانواده شهدا و ایثارگران مقام والایی در پیشگاه خداوند متعال دارند.

سرهنگ صفری عنوان کرد: خانواده شهیدان با اهدای بهترین عزیزان خود در راه دفاع از انقلاب و کشور کار بزرگ و عظیمی را انجام دادند.

وی افزود: اگر استقامت و شجاعت شهدا نبود اکنون این آرامش را نداشتیم و باید مردم و ملت ما قدرشناس شهدا و خانواده معظم شهدا باشند، انقلاب اسلامی به برکت خون شهیدان به جایگاه والایی رسیده و اکنون خانواده شهیدان سرمایه های انقلاب هستند.

فرمانده لشکر 29 سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه دیدار با خانواده شهدا را روحیه‌بخش دانست و افزود: حضور در کنار خانواده شهدا توفیق الهی برای مسئولان و خدمتگزاران نظام است و امروز آرامش حاکم بر جامعه را مدیون قطره قطره‌‌های خون شهدا هستیم.

وی نیز خاطرنشان کرد: خانواده شهدا افتخار ملت ما هستند و شهید جاودانه ترین و مقدس ترین واژه انقلاب است و مسئولان نیز بایستی در این مسیر، شأن خانواده های معظم شهدا را حفظ نمایند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار