خبرهای داغ:
دکتر کریمی اول:

کلید رمز آلود ظهور در قدس نهفته است/در هر میدان خالصانه عمل کنیم پیروز می شویم

هادی سیاسی استانی گفت: در هر میدان که خالصانه عمل کردیم و عمل کنیم پیروز شدیم و خواهیم شد
کد خبر: ۹۵۰۵۷۱۷
|
۲۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۳

کلید رمز آلود ظهور در قدس نهفته است/در هر میدان خالصانه عمل کنیم پیروز می شویم

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ دکتر حسین کریمی اول ، مدرس دانشگاه و هادی سیاسی استانی در نشست بصیرتی و در جمع کارکنان سپاه گالیکش گفت: در هر میدان که خالصانه عمل کردیم و عمل کنیم پیروز شدیم و خواهیم شد.

جانشین اسبق سپاه نینوا در ادامه افزود: یمنی ها با دست خالی در برابر دلارهای آمریکایی و سلاح های آمریکایی، سعودی، انگلیسی، اماراتی هشت سال ایستادند نه تنها شکست نخوردند، بلکه عربستانی ها را به چالش می کشیدند یکدفعه آرامکو را نشانه گرفتند و یک دفعه قول حمله به ریاض را دادند،  حال بعد از گذشت زمان و در جریان مذاکرات اخیر یمنی ها دست برتر بودند واین از برکات انقلاب اسلامی ایران است.

وی اظهار نمود : استکبار جهانی با همدستی براندازان بدنبال بر هم زدن امنیت و براندازی جمهوری اسلامی بودند که نتیجه آن گریبان گیر خودشان شد و نمونه بارز آن را در فرانسه و رژیم کودک کش صهیونیستی به وضوح مشاهده می کنیم که هر روز تظاهرات های گسترده برعلیه آنها در حال وقوع است.

این مدرس دانشگاه خاطرنشان کرد:کلید رمزآلود ظهور در قدس نهفته است و دشمن احساس ترس می کند ، شب و روزی نیست که از ترس حزب الله و حماس و گروه های دیگر خواب خوش داشته باشند.

کریمی اول در پایان گفت: امروز مکرون رییس جمهور فرانسه یکی از حامیان اصلی کشور آمریکا است به صراحت می گوید؛ ما باید از کدخدایی دلار دست برداریم واین همان حرف های رهبر انقلاب ماست که نتیجه ی آن امروز از زبان دشمن انقلاب و حامیان استکبار بیرون می آید و این همان تحقق و وعده الهی برای صابرین و مومنین است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها