مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا در گفتگو با بسیج:

تلاش کنیم تا تولیدات ایرانی سرآمد تولیدات جهان باشد

ساری-مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا تاکید کرد:برای ارتقای تولید باید همه دست به دست هم دهیم تا تولید ایرانی سرآمد تولیدات جهان باشد.
کد خبر: ۹۵۰۶۰۹۱
|
۳۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،به مناسبت هفته بسیج کارگری و در راستای تحقق شعار سال، به همت سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه کربلا، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر رعایتی مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا با حضور در شهرک صنعتی رجه بابل، ضمن بازدید از خط تولید شرکت‌های پویاآیش مازند و مجموعه صنعتی ایران خودرو، گفت و گویی صمیمی با مدیران و کارگران این دو مجموعه تولیدی داشت.

تلاش کنیم تا تولیدات ایرانی سرآمد تولیدات جهان باشد

 حجت الاسلام رعایتی در حاشیه این بازدید در گفتگو با خبرنگار بسیج در بابل با اشاره به بازدید از واحدهای تولیدی به شعار سال جاری مبنی بر مهار تورم و رشد تولید اشتغال گفت:قدردان همت والای کارگران این مجموعه های تولیدی در راستای رشد تولید که خواست مقام معظم رهبری است هستیم چراکه این کارگران با دهان روزه بسیار با انگیزه و قدرت دست در دست یکدیگر به رشد تولید کمک می کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با بیان اینکه اگر جوانان این مرز و بوم پای کار بیایند قطعا شاهد تحقق شعال سال رهبری مبنی بر مهارتورم، رشد تولید خواهیم بود، افزود: رشد تولید و افزایش کیفیت محصولات داخلی می تواند اقبال عمومی را همراه داشته باشد. 

حجت الاسلام رعایتی با بیان اینکه حرکت در مسیر تحقق منویات مقام معظم رهبری، کشور را در برابر توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی ایمن نگه می دارد، خاطرنشان کرد: مجموعه های تولید باید با افزایش کیفیت و تولید زمینه رقابت با محصولات خارجی را فراهم کنند تا مردم برای خرید تولیدات داخلی به اقناع فکری برسند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با تاکید بر اینکه برای ارتقای تولید باید همه دست به دست هم دهیم ابزار امیدواری کرد که تولیدات ایرانی سرآمد تولیدات جهان باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار