مسئول بسیج کارگری و کارخانجات سپاه کربلا در گفتگو با بسیج خبر داد:

از افتتاح خط تولید تعدادی از واحد‌ها تا برگزاری مراسم تجلیل از برترین‌های نشان اقتصادمقاومتی در مازندران

ساری-مسئول سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه کربلا گفت: در هفته بسیج کارگری ۲۲برنامه به عنوان برنامه محوری استان انتخاب که مراسم تجلیل از برترین‌های نشان اقتصادمقاومتی در صنایع چوب و کاغذ مازندران برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۵۰۶۳۷۳
|
۳۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۱

از  افتتاح خط تولید تعدادی از واحد‌ها تا برگزاری مراسم تجلیل از برترین‌های نشان اقتصادمقاومتی در مازندران

خبرگزاری بسیج، سید جواد حسینیان ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار بسیج در ساری، با اشاره به اینکه نهم اردیبهشت سالروز تشییع پیکر مطهر سردار شهید «عبدالحسین برونسی» به عنوان روز «بسیج کارگری» نامگذاری شده است، گفت: از پنجم تا یازدهم اردیبهشت هفته کار و کارگر نامگذاری که امسال برنامه‌های متعدد و متنوع برای بزرگداشت این مناسبت در دستور کار داریم.

مسئول سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه کربلا با بیان این مطلب که از ۲۵۰ برنامه تعداد ۲۲برنامه به عنوان برنامه محوری استان انتخاب شده است، افزود:برپایی محفل انس باقرآن، افتتاح پایگاه مقاومت بسیج، برگزاری مراسم تجلیل از برترین‌های نشان اقتصادمقاومتی در صنایع چوب و کاغذ مازندران، برپایی میز خدمت، راه اندازی پویش نذر خون، افتتاح خط تولید تعدادی از واحد‌های تولیدی و ... از جمله این برنامه‌ها می‌باشد.

حسینیان با اشاره به ابلاغ دستورالعمل اقتصاد مقاومتی از سوی رهر معظم انقلاب اضافه کرد: بسیج کارگری کار عملیاتی بند اعطای نشان اقتصاد مقاومتی که جزو مهمترین بخش‌ها بود را شروع کرد و مازندران به عنوان پیش قراول این برنامه تجلیل از برترین‌های این طرح را در دستور کار دارد.

مسئول بسیج کارگری و کارخانجات سپاه کربلا با بیان اینکه برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی، مراسم روز کارگران بانو در قائمشهر تحت عنوان «الگوی زن مسلمان ایرانی» را از دیگر برنامه‌ها خواند و گفت: ایجاد امید و انگیزه و کمک به شرکت‌ها و مراکز تولیدی و افزایش امید در بین کارگران برای چرخیدن چرخ تولید که در راستای تحقق منویات رهبری است از اهداف ما در اجرای این طرح به شمار می‌آید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار