خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی در سپاه کازرون:

برگزاری مشترک محافل انس با قرآن نیرو‌های مسلح کازرون

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کازرون گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان محافل انس با قرآن نیرو‌های مسلح شهرستان کازرون برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۰۶۶۳۰
|
۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، حجت الاسلام رسول محمدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کازرون اظهار داشت: به مناسبت ماه مبارک رمضان محافل انس با قرآن نیروهای مسلح شهرستان کازرون برگزار شد.

وی گفت: این برنامه ها با با هماهنگی های صورت گرفته با فرماندههان نظامی و مسئولین دفتر نمایندگی و عقیدتی سیاسی در روزهای پنج شنبه به میزبانی هر یکی از یگان های مسلح در سطح شهرستان کازرون انجام شد.

محمدی یادآور شد: در این برنامه ها از سخنران ها برجسته و قاریان و مداحان برتر استانی و شهرستان برای استفاده هرچه بهتر نیروهای مسلح دعوت به عمل آمد که الحمدالله سه برنامه محفل انس با قرآن کریم برگزار شد.

وی در انتها از همکاری و عنایت فرماندهان و مسئولان عقیدتی سیاسی در یگان های مسلح شهرستان کازرون مرکز آموزش07ارتش، نیروهای انتظامی، تیپ تکاور امام سجاد(ع)، آمادگاه شهید چمران نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل به دلیل همکاری و عنایت در میزبانی برنامه ها تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار