سپاه اجازه نخواهد داد خدشه‌ای به نظام وارد شود

زنجان - مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: سپاه با توان تمام پای نظام است و اجازه نخواهد داد خدشه‌ای به آن وارد شود.
کد خبر: ۹۵۰۶۸۰۸
|
۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۳

 

سپاه اجازه نخواهد داد خدشه‌ای به نظام وارد شود

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛ حجت‌الاسلام حسن بیگدلی در گفت‌وگوی ویژه شبکه اشراق زنجان ضمن تبریک سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با بیان اینکه تفکر و اندیشه امام راحل (ره) در تمام زمینه‌ها راهبردی بود، اظهار داشت: با توجه به اینکه از پیروزی انقلاب اسلامی زمان زیادی نگذاشته بود به دستور امام راحل (ره) در دوم اردیبهشت سال ۵۸ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تشکیل شد.

وی تصریح کرد: امام راحل (ره) با توجه به تجربه گذشته، تاریخ معاصر و صدر اسلام به لحاظ اینکه بتواند درخت نو پای انقلاب اسلامی را تا سالیان سال تنومند و مستحکم نگه دارد و از گزند آفت و گرفتاری نگهداری کند دستور تشکیل سپاه را دادند.

حجت الاسلام بیگدلی ادامه داد: سپاه حافظ انقلاب و دستاورد‌های آن است که با هدف عالیه و با شعار استکبار ستیزی و حمایت از مستضعفین و شعار نه شرقی نه غربی تشکیل شد.

وی با اشاره به اقدامات سپاه تصریح کرد: این نهاد مقدس در دوران پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برای حفاظت از کیان نظام از جان و مال خود گذشت و امروز هم برای حفاظت از نظام و دستاورد‌های انقلاب اسلامی با تمام قدرت عمل می‌کند.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه استان زنجان ابراز داشت: این نهاد مقدس در زمینه‌های اشتغال زایی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، محرومیت زدایی و آبرسانی در حال خدمت رسانی در مناطق محروم است و در هر زمینه که سپاه ورود کرده مشکلات حل شده است.

وی با اشاره به مقابله سپاه با جنگ ترکیبی و هجمه دشمنان گفت: ماموریت اصلی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حفاظت از انقلاب و دستاورد‌های آن است و در راستای برقراری امنیت در جامعه همواره سپاه برای دفاع از ملت و نظام پای کار است و اجازه نخواهد داد خدشه‌ای به نظام وارد شود.

ارسال نظرات