خبرهای داغ:
سرهنگ بختیاری:

باید مقابل فتنه‌های دشمن هوشیار باشیم و ایستادگی کنیم

همدان- جانشین فرمانده سپاه ناحیه همدان گفت: امروزه دشمن، زنان جامعه ما و خانواده‌ها را مورد هدف قرار داده که تا حدودی موفق بوده اما ما باید مقابل فتنه‌های دشمن هوشیار باشیم و ایستادگی کنیم.
کد خبر: ۹۵۰۶۹۰۵
|
۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ ابراهیم بختیاری در جمع فرماندهان پایگاه‌های مقاومت حوزه  نرجس خاتون همدان  با تبریک عید فطر اظهار کرد: حال که سفره پرنعمت و پربرکت ماه رحمت در حال جمع شدن است باید نهایت استفاده را ببریم و نه فقط یک ماه رمضان بلکه برای رشد باید همواره به نفس نه بگوییم.

وی با بیان تشکر از زحمت های بی دریغ شبانه روز فرماندهان و بسیجیان عنوان کرد: ویژگی بسیج یعنی راه‌های نرفته یعنی متوقف نشدن و ظرفیت‌های سوخته جامعه را پای کار آوردن.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه همدان گفت: امروزه دشمن، زنان جامعه ما و خانواده‌ها را مورد هدف قرار داده که تا حدودی موفق بوده اما ما باید مقابل فتنه‌های دشمن هوشیار باشیم و ایستادگی کنیم.

وی با اشاره به دو نکته مهم از بیانات مقام معظم رهبری گفت: از خود غافل نشویم و خودسازی افراد قوی تر را در دستور کار داشته باشیم چراکه می‌توان با عنایت پروردگار و تبعیت از دستورات مقام معظم رهبری زمینه ساز ظهور باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار