خبرهای داغ:
نباتی:

مردم منبع تولید قدرت هستند

همدان-فرماندار سابق شهرستان بهار با تاکید بر اینکه مردم منبع تولید قدرت هستند و باید برای تقویت و تبیین آن بکوشیم، گفت: اگر نقش مردم در نظام را تبیین کنیم، این تبیین باعث امید آفرینی در جامعه‌ می‌شود.
کد خبر: ۹۵۰۶۴۳۲
|
۳۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، روح اله نباتی در نشست بصیرتی و کلاس اخلاق کارکنان و سربازان سپاه ناحیه بهار با اشاره به نقش مردم در موفقیت‌های انقلاب اسلامی اظهار کرد: ما انقلاب و نظام را از مردم و پشتوانه مردمی داریم ونقش مردم در نظام و انقلاب پررنگ و منحصربه فرد است و آنچنان که باید به آن پرداخته نشده است.

وی تصریح کرد: تقریبا در هیچ کشوری مثل کشور ایران، مردم  پشتیبان نظام نیستند و در کشورهایی مثل آمریکا، ژاپن، انگلیس، فرانسه و... تقریبا مردم و حکومت از هم جدا هستند و به ناچار دولت‌ها با اقداماتی به اجبار مردم را پای حمایت از نظام و مشارکت کشور می‌کشانند.

فرماندار سابق شهرستان بهار افزود: این درحالی است که در جمهوری اسلامی مردم پای کار هستند و دشمن در صدد است با ابزاری چون ماهواره، فضای مجازی، اینستاگرام، سخنرانی‌ها و تحلیل‌ها و تهدیدات، تحریم‌ها و فشار اقتصادی مردم را  ناامید و از نظام، انقلاب و حاکمیت جدا کند و با وجود اینکه اکثریت مردم پشتیبان جمهوری اسلامی هستند اما در این بین شاید نارضایتی‌هایی هم باشد که آن هم به کارکردها و ندانم‌کاری‌ها و ضعف برخی مسئولان برمی‌گردد.

وی با اشاره به فرموده حضرت امام(ره) در اوایل انقلاب که فرمودند ـمیزان رای ملت است»، گفت: کشورهای بزرگ اسلامی با داشتن ارتش قدرتمند و ناوهواپیپما بر و نیروی هوایی فوق العاده قوی؛ قدرت و امنیت ملی وابسته به سلاح‌های هسته‌ای و ارتش بسیار قدرتمند و خشن، صهیونیست بین الملل را دارند و در سخت‌ترین شرایط اقتصادی پول‌های گزاف خرج می‌کنند تا سلاح‌های هسته‌ای خود را که قدرت و امنیت ملی آنها وابسته به آن است به روز کنند، اما جمهوری اسلامی با قدرت و پشتیبانی مردم، ولایت فقیه و دین و اعتقاد و ساختار و نظام  با امنیت و قدرت ایستاده چنانچه در سوریه، یمن، عراق، فلسطین و لبنان این امر را به عینه مشاهده کردیم.

نباتی با تاکید بر اینکه مردم منبع تولید قدرت هستند و باید برای تقویت و تبیین آن بکوشیم، گفت: اگر فلسفه و منطق کار را اصولی و قانونی برای مردم بازگو کنیم و نقش مردم در نظام را تبیین کنیم، این تبیین باعث امید آفرینی در جامعه‌ می‌شود.

وی همچنین با اشاره به دیگر نقش‌های مردم در موفقیت‌های انقلاب به از بین بردن رژیم طاغوت بدون امکانات و سلاح با رهبری امام خمینی(ره) در کنار مردم و تشکیل نهاد مردمی با حضور جوانان مومن حزب الهی و کارآمد در مردمی‌ترین و منحصر به فردترین نیروی نظامی همچون سپاه و بسیج که با مردم عجین شده و در بین مردم است و خنثی کردن فتنه‌ها، کودتاها از نوژه تا کودتای ۱۴۰۱، مقابله با تجزیه‌طلبی، نفی سبیل در سیاست خارجی با پشتیبانی مردمی، امنیت مردم پایه از دیگر نقش‌های مردمی در موفقیت انقلاب اسلامی اشاره کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار