نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی خبر داد؛

۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار جهت تکمیل پروژه‌های نیمه کاره در ایلام

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: ۱۰۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات وزارت نفت جهت تکمیل پروژه‌های نیمه کاره در استان هزینه می‌شود.
کد خبر: ۹۵۰۶۹۹۰
|
۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۱


به گزارش خبرگزاری بسیج؛علی اکبر بسطامی نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی  گفت: ۱۰۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات وزارت نفت جهت تکمیل پروژه‌های نیمه کاره در استان هزینه می‌شود.

وی افزود: احداث بیمارستان سوانح در استان، اخذ مجوز احداث داروخانه دولتی برای بیماران خاص و صعب العلاج و دستور ایجاد مرکز رادیوتراپی در استان اخذ شده است.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی، از آغاز مطالعات طرح توجیهی بیمارستان شهرستان سیروان خبر داد و گفت: احداث زایشگاه در شهرستان هلیلان و ایجاد مرکز درمانی بیمار بستر در شهرستان‌های چوار و چرداول نیز به زودی محقق می‌شود.

وی همچنین از اختصاص ۳۰ میلیارد تومان و همچنین تامین اعتبار احداث بیمارستان ملکشاهی از طریق بنیاد مستضعفان و وزارت بهداشت خبر داد و تصریح کرد: مرکز ام آر آی جدید در استان ایجاد می‌شود.

بسطامی بیان کرد: ۹ دستگاه آمبولانس، ۱۰ دستگاه ماشین کمک‌دار به دانشگاه علوم پزشکی اختصاص یافته است.

نماینده مردم استان در مجلس همچنین از موافقت کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر کشور مبنی بر افزایش اعتبار احداث ساختمان هلال احمر در مرز مهران از ۲ به ۶ میلیارد تومان خبر داد و گفت: احداث ساختمان مرکز هلال احمر در شهرستان‌های چوار و هلیلان نیز به زودی محقق می‌شود.

وی اضافه کرد: ۱۰۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات وزارت نفت جهت تکمیل پروژه‌های نیمه کاره در استان هزینه می‌شود.


ارسال نظرات