خبرهای داغ:

خرید تضمینی بیش از ۵۸ هزار تن گندم و کلزا در استان خوزستان

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان خوزستان با بیان این مطلب که خرید گندم از مناطق جنوب شرقی استان و شهرستان هندیجان آغاز شده است گفت: تاکنون بیش از ۵۳ هزار تن گندم و ۵ هزار تن کلزا از کشاورزان استان خریداری شده است.
کد خبر: ۹۵۰۷۰۳۹
|
۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان امید جهان نژادیان مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان ضمن اشاره به آغاز خرید تضمینی گندم و کلزا در استان خوزستان اظهار کرد: خرید تضمینی گندم و کلزای کشاورزان عزیز خوزستانی از ۲۲ فروردین از مناطق جنوب شرقی استان آغاز شده است.
وی با بیان این مطلب که خرید تضمینی گندم کلزا در استان همچنان ادامه دارد افزود: تاکنون بیش از ۵۳ هزار تن گندم و ۵ هزار تن کلزا از کشاورزان استان به صورت تضمینی خریداری شده است.
جهان نژادیان ضمن اشاره و حمل گندم و کلزای استان به استان های همجوار طبق برنامه ریزی شرکت بازرگانی دولتی ایران بیان داشت: علاوه بر حمل گندم به استان‌هایی که اعلام نیاز کرده‌اند، حمل در داخل استان به سیلوها و کارخانجات نیز به صورت همزمان انجام می شود.
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان در خاتمه با بیان این مطلب که هنوز بخشنامه‌ای در خصوص قیمت خرید تضمینی به ما ابلاغ نشده است عنوان کرد: به محض ابلاغ کتبی شورای قیمت گذاری گندم در خصوص قیمت این محصول، مراتب جهت استحضار مخاطبان و کشاورزان عزیز اعلام خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها