خبرهای داغ:
به مناسبت گرامیداشت سالروز تأسیس سپاه پاسداران صورت گرفت:

دیدار مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با فرمانده و کارکنان سپاه انصارالرضا (علیه‌السلام)

به مناسبت گرامیداشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، امروز مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی به همراه معاونان این اداره کل با حضور در ستاد سپاه انصارالرضا(ع) استان با سردار مهدوی و کارکنان سپاه انصارالرضا (علیه‌السلام) دیدار کردند.
کد خبر: ۹۵۰۷۱۲۵
|
۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، موسوی نژاد مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی به همراه معاونان این اداره کل با حضور در ستاد سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی ضمن تبریک دوم اردیبهشت ماه سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با سردار مهدوی فرمانده سپاه انصارالرضا(علیه السلام) دیدار و گفتگو کردند.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، در این دیدار از اقدامات صورت گرفته توسط فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) و همکارانشان در راستای اجرای اردو‌های راهیان نور دانش آموزی مناطق جنوب کشور که پس از وقفه چندین ساله به دلیل شیوع ویروس کرونا برگزار شد، قدردانی کرد.

لازم به ذکر است که اردو‌های راهیان نور دانش آموزی بازدید از مناطق جنوب کشور به همت سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی و اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با حضور ۴۰۰ نفر از دانش آموزان و عوامل اجرایی در بهمن و اسفند ماه سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۲ برگزار گردید.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار