اجرای ۴۰ عنوان برنامه توسط سازمان بسیج کارگری سپاه فتح در هفته کارگر

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از اجرای ۴۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته کار و کارگر در استان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۰۷۱۹۴
|
۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج، سرهنگ پاسدار یعقوب محسنی خواه گفت: سازمان بسیج کارگری استان به مناسبت هفته کار و کارگر و همچنین روز جهانی کار (۱۱ اردیبهشت‌‌) برنامه های مختلفی از جمله عطر افشانی و غبار روبی گلزار مطهر شهدا، دیدار با نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج،برگزاری نشست های تبیین در پایگاه های مقاومت، برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت و اعزام دانش آموزان به واحدهای تولیدی و صنعتی استان را اجرا می کند.

وی بیان کرد: توزیع بیش از ۸۵۰ بسته معیشتی بین کارگران نیازمند، برگزاری یادواره شهدای کارگر شهرستان بویراحمد، اعزام کارآفرینان برتر به مدارس جهت نهادینه کردن فرهنگ کار و تولید و حمایت از کالای ایرانی و برگزاری شیفت ایثار در واحدهای تولیدی از دیگر برنامه های هفته کار و کارگر در استان است .

محسنی خواه ابراز داشت: تجلیل از کارگران بسیجی در واحدهای تولیدی ،برگزاری جلسات اخوت کارگری و کارفرمایی، برگزاری همایش پیاده روی به مناسبت هفته کارگر و اعزام ارزیابان به واحدهای تولیدی جهت جشنواره اقتصاد مقاومتی از دیگر برنامه هایی است که در این هفته اجرایی خواهند شد .

 

ارسال نظرات