رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی سبزوار در گفتگو با بسیج:

کابل‌خودرو سبزوار واحد نمونۀ تولیدی خراسان رضوی شد/تجلیل از این واحد صنعتی در جشنواره «امتنان» کشور

رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی سبزوار گفت: واحد کابل‌خودرو این شهرستان بر مبنای شاخص‌های ارزیابی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان واحد نمونه تولیدی خراسان رضوی شد که از این واحد صنعتی در جشنواره«امتنان» کشور تجلیل می شود.
کد خبر: ۹۵۰۷۵۳۴
|
۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از سبزوار؛ محمود یزدی در گفتگو با خبرنگار بسیج با گرامیداشت هفته کار و بسیج کارگری، اظهارکرد: واحد کابل‌خودرو این شهرستان بر مبنای شاخص‌های ارزیابی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان واحد نمونه تولیدی خراسان رضوی شد.

ایجاد اشتغال برای بیش از ۳۰۰ نفر 

رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی سبزوار با اشاره به اینکه این کارخانه در زمینه تولید کابل‌خودرو، شیشه بالابر و برف‌پاک‌کن فعالیت می کند و بیش از ۳۰۰ نفر در آن مشغول به کار هستند، ادامه داد:  از این واحد صنعتی نمونه در جشنواره "امتنان" که با هدف ترویج و گسترش فرهنگ کار، خلاقیت، انگیزه بخشی، اعتمادآفرینی و همدلی در جامعه کار و تلاش و ایجاد زمینه مناسب برای رشد و پرورش نیروی کار برگزار می شود.

وی تصریح کرد: جشنواره امتنان از کارگران،گروه های کار و واحدهای نمونه در سه بخش صنعت،خدمات و کشاورزی با هدف شناسایی و تشویق نیروی کار مولد،متخصص،مخترع و مبتکر همه ساله با پیگیری و اقدام وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی در سطح کشور برگزار می شود.

یزدی اضافه کرد: در سالیان اخیر چهار طرح صنعتی مرتبط با قطعات خودروسازی شامل مجموعه کابل‌های کنترل و شیشه بالابرهای خودرو تارا، شیشه بالابرهای خودرو دنا پلاس، داخلی سازی دی.سی موتور شیشه بالابر و راه اندازی دستگاه استرند بافت در مجموعه صنعتی کابل خودرو سبزوار به بهره برداری رسیده است.

گفتنی است سبزوار دارای ۲ شهرک صنعتی است که ۷۰ واحد صنعتی در آنها فعالیت دارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها