پرداخت زکات؛

برگزاری همایش زکات در شهرستان دهلران

امام جمعه دهلران گفت: از خروج زکات کشاورزان دهلران به خارج از استان جلوگیری شود.
کد خبر: ۹۵۰۷۶۰۱
|
۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۲


به گزارش خبرگزاری بسیج؛ همایش زکات شهرستان دهلران با حضور حجت الاسلام موسوی امام جمعه، دکتر صادقی فرماندار ویژه، حجت الاسلام نوروزی رئیس اداره زکات استان، سرهنگ مرغزاری فرمانده سپاه ناحیه؛ طاهری مدیرکل کمیته امداد امام خمینی ره استان، مسئولان ادارت، نهادها، مودیان و عاملین زکات برگزار شد.

حجت الاسلام موسوی به اهمیت موضوع زکات بر اساس آیات و روایات اشاره و بیان داشت: اهمیت پرداخت زکات که یکی از مصادیق صدقه است بر کسی پوشیده نیست و باید در پرداخت آن اهتمام جدی داشته باشیم.

وی با اشاره به باران‌های رحمت‌های الهی در سطح شهرستان، از مودیان و فعالین زکات شهرستان در سطح شهر‌ها و روستا‌ها درخواست نمود که از پرداخت زکات به خارج از شهرستان و استان جلوگیری کنند و زکات دریافتی از هر منطقه در همان منطقه مصرف شود.

امام جمعه دهلران از زحمات مجموعه کمیته امداد امام خمینی (ره) بعنوان دبیر ستاد زکات تشکر نمود و افزود: اهتمام کمیته امداد این است که زکات در محل خود خرج شود و همه مردم عزیز که مستحق هستند، از این نعمت الهی بهره‌مند شوند.
امام جمعه دهلران در پایان از ادارات و نهاد‌های مختلف، بخشداران و شورا‌ها و دهیاران، پایگاه‌های مقاومت بسیج و گروه‌های جهادی و... درخواست نمود که در زمینه‌ی جمع آوری زکات با مجموعه شورای زکات همکاری داشته باشند

ارسال نظرات