خبرهای داغ:

رییس جمهور : ۴۲۰۰ واحد تعطیل در کشور احیا شد/۱۶۰ واحد تولیدی راکد در خوزستان

رئیس‌جمهور در سفر به خوزستان گفت : در کشور واحد‌های صنعتی که به مرور زمان دچار تعطیل شده بودند امروز به دست متخصصان کشورمان احیا شدند.
کد خبر: ۹۵۰۷۶۵۴
|
۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رییسی در سفر به خوزستان و جشن احیای واحدهای صنعتی راکد خوزستان در دزفول با اشاره به احیای ۴۲۰۰ واحد تعطیل در کشور گفت : امروز هم ۱۶۰ واحد در استان خوزستان احیا شده که جای قد‌ردانی و تشکر دارد.

 

رییس جمهور کشورمان با اشاره به اینکه برخی از این واحد‌ها بیش از ۱۰ سال تعطیل بود افزود : با احیای این واحدها، ضمن اینکه تولید و اشتغال فعال شده است، چرخ‌های تولید به حرکت درآمده و هزاران میلیارد تومان از سرمایه راکد مردم فعال شده و امروز امید به منطقه باز گشته است.

 

وی با تاکید بر اینکه باید در سال رشد تولید تلاش بیشتری برای بازگرداندن واحد‌های راکد به چرخه تولید انجام شود گفت : در خوزستان مردمی مقاوم زندگی میکنند که در دوران دفاع مقدسی حماسه آفریدند و مسئله بیکاری رنج بزرگی در این منطقه است که باید رفع شود و نیرو‌های انسانی کارآمد باید در اختیار کارخانجات قرار گیرند.

 

رییس جمهور با اشاره به اینکه در خوزستان ظرفیت و امکانات زیادی وجود دارد گفت : دولت آمادگی حمایت کامل از واحد‌های تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل در خوزستان را دارد و باید از همه امکانات استفاده شود.

 

وی با تاکید بر ارائه تسهیلات برای رشد تولید و افزایش اشتغال در خوزستان افزود : آمار بیکاری در این استان قابل قبول نیست و باید کار جهادی با روحیه بسیجی برای از افزایش اشتغال با سرعت بالا در این استان انجام شود.

 

رییس جمهور با اشاره به درخواست خانواده های شهیدان خوزستان برای رفع مشکل بیکاری و افزایش اشتغالرایی در استان گفت : برای تحقق شعار امسال مهار تورم و رشد تولید کار جهادی ویژه ای در خوزستان باید انجام شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها