سرپرست معاونت پرورشي و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد

سرپرست جدید معاونت پرورشي و فرهنگی  اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد در مراسمی معرفی و منصوب شد.
کد خبر: ۹۵۰۷۷۱۶
|
۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، حسنعلی عزت خواه مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد با صدور حکمی "حجت الله دبیقی" را به عنوان سرپرست معاونت پرورشي و فرهنگی آموزش و پرورش استان منصوب کرد.

مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد در این آیین از خدمات شهرام قشقایی سرپرست پیشین معاونت پرورشي و فرهنگی اداره کل آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد با اهدا  لوح سپاس تجلیل کرد و حکم مسؤلیت حجت الله دبیقی به عنوان سرپرست جدید معاونت پرورشي و فرهنگی آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد را به وی اهدا نمود.

گفتنی است: حجت الله دبیقی دانش آموخته ی کارشناسی ارشد از دانشگاه یاسوج است و در کارنامه وی معاون توسعه و پژوهش و برنامه ریزی آموزش و پرورش شهرستان چرام، کارشناس قرآن و عترت اداره کل آموزش و پرورش استان، معاونت پرورشی مدارس استان، مدیر دارالقران و معاون کانون فرهنگی تربیتی شهید باهنر دیده می شود.
نفر اول مسابقات قرآن واذان دانش آموزی ، مدیر کانون مداحان، داور مسابقات استانی قرآن و عترت و نماز ،مدرس استانی قرآن و مدرس استانی تشکیلات دانش آموزی و مشاور جوان فرماندار و…. از دیگر سوابق دبیقی است.

دبیقی از مداحان اهل بیت، خانواده شهید، برادر جانبار مدافع حرم و از فرهنگیان و نیروهای ولایی و انقلابی استان کهگیلویه و بویراحمد است.

سرپرست معاونت پرورشي و فرهنگی اداره کل آموزش وپرورش کهگیلویه معرفی شد

 

 

 
ارسال نظرات
آخرین اخبار