خبرهای داغ:
مسئول گروه جهادی خلبان شهید عباس بابایی همدان:

شهید مطهری یک مرد خستگی ناپذیر بود

همدان-مسئول گروه جهادی خلبان شهید عباس بابایی همدان با اشاره به اینکه شهید مطهری یک مرد خستگی ناپذیر بود، گفت: شهید مطهری خط و مسیر خود را به درستی انتخاب کرد.
کد خبر: ۹۵۰۷۹۳۷
|
۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۶

پیام زمانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان  ضمن گرامیداشت سالروز شهادت استاد مطهری و هفته بزرگداشت مقام معلم به اهمیت جایگاه معلم پرداخت و اظهار کرد: شهید مرتضی مطهری نمونه بارز معلم کامل است چرا که در زندگی خود گوش به فرمان ولی فقیه بود و تبعیت از امام خمینی (ره) را همانند اطاعت از امام زمان (عج) می‌دانست.

وی ادامه داد: کتاب‌های شهید مرتضی مطهری برای ما نشان دهنده راه و روش زندگی در جریانات و شرایط امروز است چرا که به خوبی و با قلم زیبایی مسائل مربوط به دین و اخلاق را نگارش کرده و کتاب «مسأله نفاق» ایشان به خوبی ویژگی منافقان بدتر از کفار را بیان داشته است.

مسئول گروه جهادی خلبان شهید عباس بابایی همدان با اشاره به اینکه شهید مطهری یک مرد خستگی ناپذیر بود، بیان کرد: شهید مطهری خط و مسیر خود را به درستی انتخاب کرد و از همان دوران رژیم طاغوت نیز به مخالفت با حکومت پهلوی پرداخته و در شکل گیری انقلاب اسلامی و ورود امام خمینی (ره) به ایران نقش به سزایی داشت.

وی افزود: دانشجو معلمان و فرهنگیان عزیز همواره باید به تهذیب نفس خود پرداخته و زندگی شهیدانی چون مرتضی مطهری و محمد علی رجایی را سرلوحه کار خود قرار دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار