خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام دارابی:

شهید مطهری شخصیتی چند بعدی و متفکری بزرگ بود

همدان-مسئول نماینده ولی فقیه در سپاه نهاوند گفت: شهید مطهری شخصیتی چند بعدی و متفکری بزرگ و عمار انقلاب بود که شرایط زمان را به خوبی می‌فهمید و نسخه‌ای که برای جامعه می‌نوشت علاج خیلی از دردهای جامعه ما بود.
کد خبر: ۹۵۰۷۸۶۱
|
۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۸

حجت الاسلام محمد ولی دارابی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند اظهار کرد: ۱۲ اردیبهشت ماه، سالروز شهادت شهید مطهری به احترام ایشان به عنوان روز معلم نامگذاری شده است که به مناسبت این ایام از ۱۲ الی ۲۰ اردیبهشت ماه، هفته عقیدتی سیاسی در سپاه نامگذاری شده است.

وی گفت: شهید مطهری شخصیتی چند بعدی و متفکری بزرگ بود، او عمار انقلاب بود که شرایط زمان را به خوبی می‌فهمید و نسخه‌ای که برای جامعه می‌نوشت علاج خیلی از دردهای سیاسی، اعتقادی و فرهنگی جامعه ما بود.

مسئول نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند بیان کرد: دشمن به خوبی این شخصیت را شناسایی کرده بود و می‌دانست با وجود مطهری‌ها این انقلاب از گزند توطئه‌های آنها در امان است.

وی افزود: این استاد ارجمند آثار خوبی را از خود به جا گذاشت که بر همه جوانان این میهن اسلامی لازم و ضروری است که با آثار و سبک و سیره زندگی این استاد گرانقدر آشنا شوند چرا که این انقلاب برای پایداری و رشد و نمو خود و رسیدن به اهداف والای خویش و بزرگ‌ترین دستور رهبر انقلاب که همان جهاد تبیین است نیاز به شخصیت‌هایی همچون شهید مطهری دارد و استفاده از این آثار غنی یکی از راهکارهای ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار