خبرهای داغ:
مسئول عقیدتی سیاسی سپاه  مقاومت بسیج ناحیه بهار خبر داد

اجرای بیش از ۱۲ عنوان برنامه طی هفته عقیدتی سیاسی در شهرستان بهار

همدان-مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه مقاومت بسیج بهار از اجرای بیش از ۱۲ عنوان برنامه طی هفته عقیدتی سیاسی در سطح شهرستان بهار خبر داد.
کد خبر: ۹۵۰۷۹۴۳
|
۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۱

محمد یوسفی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسيج در بهار ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهید مطهری و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج اظهار کرد: به مناسبت این هفته برنامه‌های متنوعی پیش‌بینی شده که اجرایی می‌شود.

وی افزود:  روز شمار برنامه‌ها در راستای ترویج معنویت و اخلاق، تربیت نسل جوان و انقلابی و متدین، تلاش برای زمینه سازی ظهور، عدالت و مبارزه با فساد و جهاد تبیین، استکبارستيزي و شناخت فتنه‌های زمان، ترویج سبک زندگی اسلامی و مقابله با فرهنگ غربی است.

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه  ناحیه بهار گفت: همزمان با گرامیداشت شهادت استاد مطهری(ره) و هفته تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی و معلم در بسیج بیش از ۱۲عنوان برنامه به منظور تبیین شعار راهبردی سال ۱۴۰۲ و ایجاد فضای مناسب برای ترویج اندیشه‌های اسلامی به همت بسیجیان پایگاه‌های مقاومت و سپاه ناحیه بهار در سطح شهرستان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: برگزاری مراسم گرامیداشت و تجلیل، نشست بصیرتی رابطین، فرماندهان و شورای حوزه‌ها و فرماندهان پایگاه‌ها، نشست روشنگری، مراسم صبحگاهی مشترک، اجرای زنگ سپاس معلم در مدارس و فراخوان عضویت در کانال تربیتی اخلاقی «نسیم معرفت» در پیام رسان سروش از جمله برنامه‌های این هفته است.

یوسفی  برگزاری مسابقه کتابخوانی از آثار شهید مطهری، فراخوانی تهیه و تدوین مقاله، فراخوانی نشریات پایگاه‌ها، فضاسازی (تهیه و تولید پوستر و بنر و استفاده از تلویزیون‌های شهری)، مسابقه نقاشی و خطاطی و تجلیل از خانواده‌های شهدا و ایثارگران (به خصوص شهدای معلم) و... را از دیگر برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی در شهرستان بهار برشمرد.

وی گفت: این برنامه‌ها با توجه به روزشمار و عنوان‌های هرروز هفته عقیدتی با هدف ایجاد وحدت رویه در اجرای برنامه‌ها و مراسم گرامیداشت سالگرد شهادت استاد مطهری(ره)، هفته تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی در بسیج برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار