خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام حمزه:

استاد مطهری جزو اولین جهادگران تبیین انقلاب و آرمان‌های نظام اسلامی بود

همدان-مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار گفت: استاد مطهری از شاگردان ممتاز امام (ره) و جزو اولین جهادگران تبیین انقلاب و آرمان‌های نظام اسلامی بود.
کد خبر: ۹۵۰۷۹۹۰
|
۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام حبیب الله حمزه در نشست تبیینی که به مناسبت هفته عقیدتی و سیاسی  در جمع قاریان قرآن کریم موسسه قرآنی و پایگاه ۱۰خاتم الانبیاء(ص) حوزه بسیج امام صادق (ع) شهر بهار برگزار شد با گرامیداشت نام و یاد شهدا به خصوص شهدای معلم اظهار کرد: استاد مطهری از شاگردان ممتاز امام (ره) و جزو اولین جهادگران تبیین انقلاب و آرمان‌های نظام اسلامی بود و ما باید راه ایشان را در بحث تبیین مقوله‌های مختلفی چون عفاف و حجاب ادامه دهیم.

وی با بیان اینکه امید است همواره اصل مکتبی را در آموزش‌ها بیشتر کنیم، گفت: هفته عقیدتی سیاسی فرصت مناسبی است که در این راستا اهتمام بیشتری داشته باشیم.

جوادی از اعضای شورای قرآنی استان همدان نیز در این جلسه عنوان کرد: در سطح استان همدان کمتر موسسه قرآنی به این صورت تشکیل و فعال است و باید قدر چنین مجمع‌‎هایی را دانست و در راستای رشد و شکوفایی مجامع نمونه‌ای تلاش کرد.

در پایان نیز مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار از زحمات چندین ساله استاد نمونه آقای شکوری و سید پوریا موسوی فرمانده پایگاه ۱۰خاتم الانبیاء شهر بهار تقدیر کرد.

استاد مطهری جزو اولین جهادگران تبیین انقلاب و آرمان‌های نظام اسلامی بود

استاد مطهری جزو اولین جهادگران تبیین انقلاب و آرمان‌های نظام اسلامی بود

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار