خبرهای داغ:
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین؛  

شهرک صنعتي خرمدشت و قزوين پيشتاز در جذب سرمايه گذار

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: در سال گذشته، ۱۴۲ هكتار از اراضي شهرک ها و نواحي صنعتي تابعه استان به متقاضيان سرمايه گذاري واگذار شده است.
کد خبر: ۹۵۰۸۰۴۵
|
۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۲

قزوین_ رضا صفاري با اعلام این خبر اظهار کرد: در سال گذشته و در راستای جذب سرمایه گذار، ایجاد رونق اقتصادی، توسعه توليدات ايراني و اشتغال پایدار جوانان، اين شركت موفق به جذب 190 متقاضي سرمایه گذاري در شهرکها و نواحی صنعتی استان شده كه اين ميزان در مدت مشابه رشد چشمگيري داشته است.

وي ميزان مساحت زمين صنعتي واگذار شده را 142 هكتار عنوان كرد و يادآور شد: بيشترين ميزان اراضي واگذار شده به ترتيب در شهركهاي صنعتي خرمدشت از شهرستان تاكستان و قزوين(كوهين) از شهرستان قزوين بوده و ميزان سرمايه گذاري قراردادهاي منعقده بيش از 55 هزار ميليارد ريال مي باشد كه با راه اندازي اين طرحهاي صنعتي زمينه اميد به اشتغال و اشتغال پايدار چهار هزار و 762 نفر فراهم خواهد شد. 

صفاري در ادامه از قزوین به‌عنوان استانی پرجاذبه برای سرمایه‌گذاری صنعتی نام برد و تصريح كرد: در سال مهار تورم و رشد توليد برنامه ريزي اين شركت توسعه شهركهاي صنعتي تقاضا محور در راستاي جذب سرمايه گذار و ايجاد زيرساختها و تكميل پروژه هاي عمراني و زيربنايي بوده بطوريكه جذب 110 سرمايه گذار جديد به ميزان 100 هكتار از برنامه هاي عملياتي اين شركت در سالجاري مي باشد.

گفتني است در حال حاضر از دو هزار سرمايه گذار مستقر در شهركها و نواحي صنعتي تابعه استان نيمي از اين واحدهاي صنعتي پروانه بهره برداري اخذ نموده كه زمينه اشتغال 30 هزار را فراهم كرده است.

 

 

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها