خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کازرون:

شهید مرتضی مطهری حافظ مرز‌های اعتقادی انسان‌ها بود/ شهید آیت الله سلیمانی منادی وحدت و همدلی در کشور بود

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کازرون گفت: شهید مرتضی مطهری حافظ مرز‌های اعتقادی انسان‌ها و خصوصا مسلمانان بود.
کد خبر: ۹۵۰۸۰۹۱
|
۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، حجت الاسلام رسول محمدی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کازرون در جمع کارکنان سپاه ناحیه کازرون در مکان سالن جلسات این ناحیه با گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج اظهار داشت: مهمترین شاخصه ی شهید آیت الله مرتضی مطهری استفاده از زمان و فرصت ها در زمان حال خودش در مشکلات است.

وی با گرامیداشت یادو خاطره شهید مطهری ادامه داد: شهید مطهری وقتی احساس خطر برای اسلام می نمود به موقعه و با هدف عمل می نمود و از انحراف و گرفتاری ها در جامعه اسلامی جلوگیری می کرد.

حجت الاسلام محمدی با اشاره به نقش شهيد مطهري در انقلاب اسلامی تصریح کرد: استاد مطهری در جریان انقلاب از تفكرات و ایده‌ها و دستورات حضرت امام تبعیت می‌كردند و همواره در پی اجرای فرامین حضرت امام خمینی(ره)در دفاع از انقلاب و اسلامی پیش قدم بود.

وی یادآور شد: شهید مرتضی مطهری با مردم و گروه های مختلف و هدایت کننده خط فکری نهضت قبل از انقلاب به شمار می رفتند و در آستانه انقلاب نقش بسیار مهمی را در شورای انقلاب در پیروزی انقلاب ایفا کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه کازرون تاکید کرد: شهید مطهری دارای خصوصیات منحصر به فردی بود که مهمترین آنها جامعیت و انسان شناسی وی بود به طوریکه در همه صحنه های عملی و نظری انقلاب اسلامی حضور فعال داشتند و در این راه انسان های زیادی را از جعل و کفر نجات بخشید.

وی همچنین در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهید حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی سلیمانی نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: شهید سلیمانی با سابقه درخشان در خدمت به نظام اسلامی در مناطق محروم و کم برخوردار منادی وحدت و همدلی در کشور بود که خدمات گسترده ای به کشور در این را ایفاء نموده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها