خبرهای داغ:
رئیس سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه گفت: رسانه‌ها حماسه رزمندگان در عملیات بازی‌دراز را با محتوای غنی به نمایش بگذارند.
کد خبر: ۹۵۰۸۱۲۶
|
۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، محمدهادی صحرایی در نشست پوشش رسانه‌ای عملیات غرور آفرین بازی‌دراز که بعد از ظهر شنبه در سالن جلسات شهید جعفری سپاه شهرستان کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: مراسم گرامیداشت این عملیات در تاریخ ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت ماه سال جاری در ارتفاعات بازی دراز برگزار می‌شود.

وی به برنامه‌های گرامیداشت این عملیات اشاره کرد و افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته سردار سلامی در یادمان بازی‌دراز و امیر حیدری در بقعه احمد بن اسحاق واقع در شهرستان سرپل ذهاب سخنران مراسم گرامیداشت این عملیات هستند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه با تاکید بر اهمیت پوشش رسانه‌ای مراسم گرامیداشت عملیات غرورآفرین بازی‌دراز، بیان کرد: ارتفاعات بازی دراز نقطه بسیار حساسی در جنگ تحمیلی بود که شهید بهشتی از آن به عنوان خانقاه واقعی عرفان نام برد.

صحرایی تصریح کرد: این ارتفاعات یک سکو مابین شهرستان‌های گیلانغرب، سرپل ذهاب و قصرشیرین در ایران و خانقین در کشور عراق بود که صدام شخصاً از آن به عنوان نقطه دیده بانی استفاده می‌کرد.

وی با بیان اینکه چهار عملیات برای باز پس گیری ارتفاعات بازی‌دراز انجام شد و رزمندگان بسیاری در این منطقه به شهادت رسیدند، تاکید کرد: رسانه‌ها با تولید آثار جدید و غنی در رابطه با این عملیات و حماسه آفرینی‌های شهدا و رزمندگان اسلام، تراز و جایگاه عظیم و عجیب بازی‌دراز را به نمایش بگذارند.

صحرایی گفت: آثار تولید شده توسط رسانه‌های این استان برای سراسر کشور قابل مشاهده است لذا اتفاقات، رشادت‌ها و حماسه آفرینی‌های شهدا و رزمندگان اسلام در این عملیات با تولید محتوا و آثاری جدید و غنی تشریح و بیان شود چرا که این عملیات جزئی از تاریخ کرمانشاه است.

وی از شرکت دادن این آثار در هفتمین دوره جشنواره ابوذر خبر داد و افزود: همچنین از رسانه‌هایی که بیشترین و با کیفیت‌ترین محتوای تولیدی با موضوع عملیات بازی‌دراز داشته باشند، تجلیل خواهد شد.

ارسال نظرات