خبرهای داغ:

مشارکت‌های اجتماعی در راه کنگره شهدا تقویت شود

نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: ظرفیت بسیاری در بطن برگزاری کنگره‌های بزرگداشت مقام شهدا نهفته است که می‌تواند گفتمان ایثار و شهادت را در جامعه گسترش دهد.
کد خبر: ۹۵۰۸۲۵۴
|
۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان  در جلسه مشترک شورای سیاست‌گذاری و ستاد اجرایی دومین کنگره بزرگداشت سه هزار شهید استان سمنان با حضور رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه و بسیج کشور در سالن جلسات یادگار امام استانداری سمنان اظهار کرد:  از زحمات و تلاش‌های استاندار سمنان و سردار دامغانی به‌واسطه پیشبرد امور در راستای هرچه بهتر برگزار شدن دومین کنگره بزرگداشت سه هزار شهید استان تقدیر کرد.

وی گفت: موج فرهنگی ایجادشده در جامعه به‌واسطه برگزاری این‌گونه کنگره‌ها بسیار ارزشمند و حائز اهمیت است.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان گفت: ظرفیت بسیاری در بطن برگزاری کنگره‌های بزرگداشت مقام شهدا نهفته است که می‌تواند گفتمان ایثار و شهادت را در جامعه گسترش دهد.

مطیعی بیان کرد: کمیته‌های ذیل ستاد اجرایی دومین کنگره بزرگداشت سه هزار شهید استان به‌منظور دستیابی به موفقیت و نزدیک شدن به اهداف برگزاری این‌گونه کمیته‌ها، از ظرفیت مردم و مشارکت‌های اجتماعی به‌خصوص جوانان و نوجوانان بهره مطلوب ببرند.

وی تصریح کرد: حفظ وحدت بین تمامی اقشار و امیدبخشی و اعتمادسازی در سطح جامعه به‌صورت مستمر از تأکیدات مقام معظم رهبری است.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان گفت: شهدای ما همواره بر وحدت بین اقشار مختلف، مسؤولان، بدنه مردم با نظام و پشتیبانی از ولایت‌فقیه تأکید داشتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها