خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی:

رشد تولید و مهار تورم از اهداف قرارگاه جهاد علمی باشد/گفتمانمان باید در عرصه علمی تبدیل به عمل شود

سردار مهدوی با بیان اینکه در قرارگاه جهاد علمی نخبه گان را به صنعت معرفی و برای آن‌ها برنامه ریزی داشته باشیم، گفت: باید ازظرفیت‌ها و پتانسیل موجود در دستگاه‌های دولتی استفاده شود.
کد خبر: ۹۵۰۸۳۰۳
|
۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سردار محمد رضا مهدوی فرمانده سپاه انصارالرضا)ع) در اولین جلسه قرارگاه جهاد علمی که به همت سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان برگزارشد، اظهارداشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی مدت‌ها است که برموضوع امید وامید آفرینی در جامعه تاکید دارند.


وی با بیان اینکه باید ناامیدی در جامعه را تبدیل به امید آفرینی کنیم، گفت: احصاء مشکلات، هدفگذاری برنامه‌ها از مهمترین مولفه‌ها در مدیریت است وباید تحول در برنامه ریزی سرلوحه کارمان باشد.

سردار مهدوی بااشاره به فعالیت قرارگاه جهاد علمی بیان داشت: باید سیستمی را طراحی کنیم که کار و اهداف ما را پیامد سنجی و جلسات به خروجی خوب بینجامد.


وی با تاکید براینکه گفتمانمان باید در عرصه علمی تبدیل به عمل شود، افزود: باید از ظرفیت نخبگان و اتصال آن‌ها به بدنه صنعت استفاده شود و نخبگان را باید با صنعت آشتی دهیم.


فرمانده سپاه خراسان جنوبی با بیان باید در قرارگاه جهاد علمی نخبه گان را به صنعت معرفی و برای آن‌ها برنامه ریزی داشته باشیم، افزود: باید ازظرفیت‌ها و پتانسیل موجود در دستگاه‌های دولتی استفاده شود.


به گفته سردار مهدوی نخبگان بایددر حوزه علوم انسانی و اسلامی نیز فعالیت داشته چرا که یکی از اهداف علوم انسلانی تربیت انسان طراز انقلاب است.


وی با اشاره به اینکه انتظار ما از قرارگاه جهاد علمی این است که مباحث خوب و تاثیر گذار برای استان و کشور درآن مطرح و دنبال شود، بیان داشت: این قرارگاه باید برای رشد تولید و مهار تورم پیشگام باشد.


فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) با اشاره به وجود محصولات استراتژیک در بخش کشاورزی، وجود معادن غنی و صنعت در استان خراسان جنوبی، گفت: برای مشکلات این عرصه‌ها و رفع موانع آن باید چاره اندیشی کرد.


وی با بیان اینکه باید در برنامه‌ها به دنبال خروجی کار نیز باشیم، افزود: خیلی از کارخانه‌ها در استان هستند که می‌توانند براساس فکر و اندیشه نخبگان کارکنند.


سردار مهدوی شناسایی امکانات و نیازسنجی را ازمولفه‌های مهم دانست و عنوان کرد: شناسایی آسیب‌ها و توجه به رشد تولید و مهار تورم مهم است و اگر این دو محقق شد ما برای تحقق منویات رهبر انقلاب اسلامی به درستی عمل کرده ایم.

 

انتهای‌ پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها