خبرهای داغ:

زارع‌زاده عروج شهادت‌گونه پزشک جهادگر، امیر مسعود مسلمی را تسلیت گفت

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور طی پیامی عروج شهادت گونه پزشک جهادگر، امیر مسعود مسلمی را تسلیت گفت.
کد خبر: ۹۵۰۸۴۰۸
|
۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۷

زارع‌زاده عروج شهادت‌گونه پزشک جهادگر، امیر مسعود مسلمی را تسلیت گفت

به گزارش خبرگزاری بسیج، دکتر محمد حسین زارع زاده، مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور طی پیامی عروج شهادت گونه پزشک جهادگر، امیر مسعود مسلمی را تسلیت گفت.

 

متن این پیام به شرح زیر است: 

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

مِنَ المُؤمِنينَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَيهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن يَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبديلًا

 

سوره مبارکه الأحزاب آیه﴿ ۲۳﴾

 

"در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند)، و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند."

 

 

 

در خيل كاروانيان مسير سير الي‌ الله، همراه ديگري افزوده گشت و پاي در ركاب عروج نهاد، خبر عروج شهادت گونه دندانپزشک جهادگر، مخلص و بسیجی دکتر امیر مسعود مسلمی از اعضای گروه جهادی الکفیل که در مسیر خدمت به مستضعفین و تلاش در راستای محرومیت‌زدایی دچار حادثه ناگوار در حین رانندگی شد، موجب تأثر و تألم اینجانب گردید.

 

تاريخ سراسر افتخار انقلاب اسلامي مزين به نام ايثارگران و مرداني است كه در اعتلاي آرمان‌هاي والاي اسلام همواره با روحيه جهادي و انگيزه الهي و حضور بي‌منت در ميادين و عرصه‌هاي جهادي و انقلابي هرگز آسودگي و آسايش را برنتابيدند؛ همان مردان بي‌ادعا و بصيري كه براي شركت در اين آزمون بزرگ سر از پا نشناختند و خالصانه و عاشقانه براي خدمت‌رساني و رفع محروميت از مناطق محروم، راحت دنياي فاني را وانهادند تا رضايت حضرت حق را با لبخند بر لبان محرومين و مستضعفين به نظاره بنشينند.

 

اینجانب عروج شهادت گونه این جهادگر مومن و انقلابی را به جهادگران سرافراز و با اخلاص حوزه سلامت کشور، خانواده معزز، فعالان جهادگر، دوستداران و وابستگان ایشان تسلیت عرض می نمایم.

 

از خدای متعال برای آن مرحوم غفران و رحمت الهی و هم‌نشینی با مجاهدان راه حق و برای خانواده و دوست‌ دارانش صبر جزیل مسئلت می‌نمایم.

 

دکتر محمد حسین زارع زاده

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار