خبرهای داغ:

از فاکتورهای «جوانِ تراز انقلاب»، حضور فعال در تمام عرصه‌ها

مسئول علمی پایگاه علمی بسیج شهید احمدی روشن با اشاره به ویژگی های جوان تراز انقلاب گفت: اودر همه عرصه ها فعال بوده و هر کجای انقلاب به جوان مؤمن انقلابی نیاز داشته باشد، حاضر است.
کد خبر: ۹۵۰۸۴۱۸
|
۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج شهرستان خرمشهر؛مسئول علمی پایگاه علمی بسیج شهید احمدی روشن با حضور در مدرسه ایران از مدارس فعال دخترانه خرمشهر، از دانش آموز ساعی و کوشا در برنامه های علمی پایگاه تقدیر نمود.

خانم مریم خدایی مسئول علمی پایگاه بسیج شهید احمدی روشن، کوثر موسوی دانش آموز نخبه ای است که هم در درس هم در فعالیت های علمی _فرهنگی بسیار فعال و نمونه ی بارزی از یک نوجوان انقلابی است.

 

وی می گوید؛ این دانش آموز معتقد است ما نوجوانان میتوانیم با نیروی ایمان و با توکل به خدا در مسیر رشد و شکوفایی کشور قدم برداریم. 

 

وی در ادامه می گوید؛ یکی از فاکتورهای «جوانِ تراز انقلاب»، حضور فعال در تمام عرصه‌های اجتماعی، فرهنگی، علمی، اقتصادی، سیاسی و نظامی است، هر کجای انقلاب به جوان مؤمن انقلابی نیاز داشته باشد، حاضر است.

 

مسئول علمی پایگاه علمی پژوهشی شهید احمدی روشن افزود؛ مرور بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب نشان می‌دهد که بحث انقلابی بودن و شاخص‌های انقلابی گری، مهمترین نکته، و یا حداقل، از مهمترین نکاتی است که در فرمایشات اخیر ایشان قابل رصد است.

 

ایشان همچنین در دیدار اخیر مسئولان نظام با معظم له در ماه مبارک فرمودند: «همانگونه که صریح و آشکارا گفتم همواره از جوانان مومن انقلابی دفاع می‌کنم و به آنها ارادت دارم.»

 

 در پایان این برنامه از خانم طاهری مدیر دبیرستان ایران بابت همکاری بسیاری که با این پایگاه علمی دارند تشکر و قدر دانی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار