فرمانده انتظامی شهرستان ملایر خبر داد

دستگیری سارق حرفه‌ای وسایل و محتویات داخل خودرو در ملایر

همدان-فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از دستگیری سارق حرفه‌ای وسایل و محتویات داخل خودرو و کشف دو فقره سرقت وسایل خودرو توسط مامورین کلانتری ۱۳ شهرستان ملایر خبر داد.
کد خبر: ۹۵۰۸۴۵۱
|
۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ احمد ساکی در جمع خبرنگاران از دستگیری سارق حرفه‌ای وسایل و محتویات داخل خودرو و کشف ۲ فقره سرقت وسایل خودرو توسط مامورین کلانتری ۱۳ شهرستان ملایر خبر داد و اظهار کرد: به دنبال وقوع چند فقره سرقت وسایل و محتویات داخل خودرو  بررسی موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۳ شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از چندین روز تلاش شبانه‌روزی و با استفاده از  شیوه و شگرد‌های خاص پلیسی مخفیگاه متهم را شناسایی و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر تصریح کرد: ماموران در بازرسی از مخفیگاه متهم که دارای سوابق متعدد کیفری است، تعداد دو دستگاه ضبط خودرو، دو عدد باند، یک دستگاه دزد گیر به همراه متعلقات مربوطه به ارزش تقریبی ۱۰۰ میلیون ریال را کشف و متهم دستگیر شده را که در بازجویی‌های به عمل آمده به دو فقره سرقت از محتویات داخل خودرو اعتراف کرده بود به مرجع قضایی معرفی کردند.

وی در پایان از شهروندان خواست تا با رعایت توصیه‌های پیشگیرانه و اصول ایمنی در نگهداری اموال و امکانات شخصی به هشدار‌های پلیس عمل کرده و فرصت ارتکاب جرم را از میان ببرند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار