خبرهای داغ:
مسئول عقیدتی سپاه ناحیه ملایر:

آثار و اندیشه‌های شهید مطهری بخشی از باطن علمی و معنوی انقلاب اسلامی است

همدان-مسئول عقیدتی سپاه ناحیه ملایر گفت: آثار و اندیشه‌های شهید مطهری بخشی از باطن علمی و معنوی انقلاب اسلامی است که ظهور و بروز آن، رفتار و معنویتی است که حاکم بر جامعه است.
کد خبر: ۹۵۰۸۵۱۷
|
۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۰

حجت‌الاسلام حسین بیاتی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر ضمن تبریک هفته عقیدتی سیاسی اظهار کرد: آثار و اندیشه‌های شهید مطهری بخشی از باطن علمی و معنوی انقلاب اسلامی است که ظهور و بروز آن، رفتار و معنویتی است که حاکم بر جامعه به خصوص عقیدتی سیاسی نیروهای مسلح ما شده است.

وی افزود: به مناسبت این نقش عظیم ۱۲ اردیبهشت ماه و هفته‌ای که روز شهادت استاد مرتضی مطهری است به عنوان هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج نام‌گذاری شده است که این ایام فرصتی است که نقش عظیم آثار شهید مطهری را به خصوص از طریق سپاه و بسیج یادآوری و تبلیغ و ترویج کرد.

مسئول عقیدتی سپاه ناحیه ملایر عنوان کرد: به مناسبت این هفته برنامه‌های متنوعی در سطح ناحیه و حوزه‌های بسیج مقاومت شهرستان ملایر برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: تبیین و ترویج اندیشه‌های شهید مطهری در قالب مقاله نویسی، نقاشی و مسابقات کتابخوانی، تبیین و ترویج نقش عناصر تاثیرگذار در تربیت و آموزش‌های عقیدتی، تکریم و تجلیل از برترین‌های تربیت آموزش عقیدتی شامل سربازان و پایوران و مدیران و مربیان بسیج و سپاه از جمله برنامه‌های اجرایی به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی است.

بیاتی برگزاری نشست‌ها، برپایی نمایشگاهی از آثار شهید مطهری، دیدار با خانواده شهدا و همچنین برنامه‌های مشترکی با بسیج فرهنگیان شامل تجلیل و تکریم از معلمان و فرهنگیان برتر و اجرای زنگ سپاس از معلم در مدارس را از دیگر برنامه‌ها برشمرد.

وی افزود: با این برنامه‌ها می‌توان بخش کوچکی از آثار و اندیشه‌های شهید مطهری را معرفی کرد و بسیجیان را به سمت و سوی تفکر و اندیشیدن در زمینه آثار این استاد بزرگ سوق داد.

مسئول عقیدتی سپاه ناحیه ملایر عنوان کرد: اگر چه ظاهرا چندین سال است جسم  آن شهید در زیر خاک آرمیده اما سالیان سال است که با آثار و اندیشه‌هایش زنده است و به جامعه حیات می‌بخشد و هنوز از آثار آن بهره‌مند می‌شوند بنابراین ما باید از این فرصت‌ها استفاده کرده و به نتایج مطلوب برسیم.

 

خبرنگار: شهرام ذبیحی

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار