فرمانده تیپ۱۲ قائم آل محمد (عج):

برنامه‌های عقیدتی مسیری روشن در رسیدن به قله رفیع انسانیت است

سردار زراعی فرمانده تیپ۱۲ قائم آل محمد (عج)استان سمنان:کلاس های عقیدتی می تواند مسیر روشن رسیدن به قله رفیع انسانیت باشد.
کد خبر: ۹۵۰۸۶۱۴
|
۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۴

برنامه‌های عقیدتی مسیری روشن در رسیدن به قله رفیع انسانیت استبه گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان ، سردار جواد زراعی فرمانده تیپ۱۲ قائم آل محمد (عج)استان سمنان در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری بسیج سمنان ضمن تبریک به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج و گرامی داشت روز شهادت استاد علامه مرتضی مطهری گفت:استاد علامه شهید مطهری(ره) آثار بسیار فاخر و گرانسنگی از خود برای ما به جای گذاشته است و در خیلی از موضوعات نظیر موضوعات سیاسی،اعتقادی ،و بنیادی و ... راه گشا مشکلات است.
زراعی افزود: امروز بعد از گذشت تقریبا نیم قرن از شهادت شهید مطهری ، خیلی از دانشمندان ،متفکران و تئوریسین ها راه و روش و مبنای فکری استاد شهید مطهری را مبنای تفکر و ایده خود قرار می دهند.و ما هم به نوبه خود باید سعی کنیم از آثار شهید مطهری به نحو شایسته استفاده کنیم.
سردار زراعی ادامه داد: امروز در شرایطی قرار داریم که رسانه های خارجی و دشمنان با هجمه بسیار گسترده در حال ایجاد شبهه هستند و روی فکر و روح و روان و عقاید جوانان ما کار می کنند. و قشر جوان ما ممکن از متاثر از این حملات دشمن قرار بگیرند .و راهی که پیش روی ما قرار دارد برای دفاع در برابر دشمن، راهی نیست جز روشنگری و ایجاد و تقویت روحیه معنوی که علامه شهید مطهری(ره) استاد آن بود و است.
فرمانده تیپ۱۲ قائم آل محمد(عج) در پایان گفت: حضور فعال، با انگیزه و با نشاط کارکنان در کلاس های عقیدتی و سیاسی که برگرفته شده از اعتقاداتی است که همه ما مسلمانان و به خصوص قشر پاسدار پیرو آن هستند، مورد تاکید است ، کلاس هایی که شهدایی را پرورش داد که از این کلاس ها وارد دانشگاه شهادت و فارق التحصیل شدند و از بین ما پر کشیدند و به فیض عظیم شهادت نائل آمدند.
لذا حضور فعال در کلاس های عقیدتی می تواند مسیر روشن را که توسط استاد شهید مطهری (ره) بنا گذاشته شده ،و آن رسیدن به قله رفیع انسانیت است را جلوی پای ما بگذارد و در راستای راه ولایت ما را به سر منزل مقصود برساند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار