خبرهای داغ:
به مناسبت گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی:

دیدار پاسداران سپاه قائم آل‌محمد(عج) با نماینده ولی فقیه در استان سمنان

به مناسبت سالروز شهادت علّامه شهید مرتضی مطهری(ره) و گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج سردار شوقانی جانشین سپاه استان سمنان،حجت‌الاسلام حسینی دیباجی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان و جمعی از پاسداران سپاه قائم آل‌محمد(عج) استان سمنان با حضور در دفتر نماینده ولی فقیه در استان با حجت‌الاسلام ‌مطیعی دیدار و گفت‌وگو کردند.
کد خبر: ۹۵۰۹۲۴۱
|
۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، حجت‌الاسلام مرتضی مطيعي نماینده ولی فقیه در استان سمنان در اين ديدار با تبريک روز معلم و هفته عقیدتی سیاسی، علم آموزی و مبانی علمی را همواره مورد تاکید آیات و روایات اسلامی برشمرد و گفت:عقاید در مباحث علمی بعنوان یک اصل زیربنایی محسوب می‌شود و تحکیم مبانی اعتقادی استقامت در دین را بهمراه دارد.
حجت الاسلام مطیعی با اشاره به اهمیت نقش مربیان عقیدتی سیاسی افزود: عمق بخشی در حوزه های اعتقادی از رسالت های مهم مربیان و اساتید عقیدتی سیاسی است که با سیر مطالعاتی در منظومه فکری مقام معظم رهبری موجب تقویت پایه های اعتقادی و موفقیت در عرصه جنگ ترکیبی می شود.
حجت‌الاسلام سیدمحسن حسینی‌دیباجی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان در ابتدای این دیدار با تبريک فرا رسيدن روز معلم و گرامیداشت سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری اظهار داشت: شهید مطهری(ره) بعنوان یک فیلسوف،متفکر و بهترین اسوه معلمان است که شهادت در راه خدا اجر مجاهدت ها و تلاش های این شهید گرانقدر بود.
حجت الاسلام حسینی دیباجی در ادامه با ارائه گزارشی کوتاه از برنامه ها و اقدامات نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان افزود:اجرای برنامه های مختلف عقیدتی سیاسی با هدف اعتلای معنوی و تربیت و تعالی سپاه و بسیج بعنوان یک اصل مهم در دستور کار قرار دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها